Zavrieť

Porady

spustenie OS Windows XP

Mam problem spustit nainstalovany Windows XP,ktory som nainstaloval na HDD v inom pocitaci ale ak ho dam do tohto tak mi nejde spustit (skusil som to aj na dalsom a tam mi to islo pohode spustit),...ak dam HDD do PC zapnem komp a zacne nacitavat bios,detekuje IDE primar aj secondar (najde mi HDD a mechaniku)a ak ma zacat nacitavat Windows naskoci okno s ponukami stav nudze,stav nudze s pracou s sieti,stav nudze o systemom MS-DOS,posledna znama funkcna konfiguracia a spustit system beznym sposobom vyskusal som vsetky ponuky a vzdy sa restartne a stale dokola to iste aj F8 som dal vsetky ponuky a nic.Tak som isiel do biosu nastavil som si prvu mechaniku a ze nanovo nainstalujem Windows ale ani to mi nechce robit lebo detekuje mi mechaniku a ak ma zacat z nej nacitat napise Failure a znova ta ista ponuka a restart.Restartoval som aj maticnu dosku a stale to iste.Prosim o pomoc velmi pekne dakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    mecky je offline (nepripojený) mecky

    mecky
    treba nainstalovat na pc na ktorom to bude

    windows si spravi konfiguraciu pre dany hardware, to ze v jednom pc to ide je sposobene tym ze ma zakladna doska podobny (rovnaky ) chipset ako doska na ktorej bola instalacia robena

    BOMIPAMI je offline (nepripojený) BOMIPAMI

    BOMIPAMI