Zavrieť

Porady

Externé štúdium

Dobrý večer, som externou študentkou na VŠ, mám 22 rokov a som vedená na úrade práce. Z úradu práce sa však chcem vyradiť. V zdravotnej poisťovni mi bolo povedané, že aj keď som externistka, štát za mňa bude platiť zdravotné poistenie do 26 rokov. Na úrade práce mi však bolo oznámené, že to nie je pravda, a že sa tam musím hlásiť každý mesiac. Poradíte mi niekto, kde nájdem tú správnu odpoveď? Ďakujem pekne
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    vycuc z linku, ktory som ti pridala v 2.prispevku
    ...
    Štát je platiteľom poistného (ak zákon neurčuje inak) za

    1. nezaopatrené dieťa; za nezaopatrené dieťa sa na účely zákona o zdravotnom poistení považuje aj fyzická osoba, ktorá študuje na vysokej škole, okrem externej formy štúdia, do skončenia vysokoškolského štúdia prvého stupňa alebo do skončenia vysokoškolského štúdia druhého stupňa, ktoré podľa študijného programu nepresiahlo štandardnú dĺžku, okrem fyzickej osoby, ktorá už získala vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa a bol jej priznaný akademický titul,


    ... a precitaj si prosim,este raz prilozene temy
    ...
    Naposledy upravil arizona : 16.02.11 at 21:12