Zavrieť

Porady

Základy štrikovania, nájde sa niekto, prosím?

Dobrý deň, prosím vedela by mi nejaká dobrá dušička poradiť nejakú naozaj dobrú a kvalitnú stránku o základoch štrikovania?
Som úplna začiatočníčka, žiaľ nemám ani babičku pri sebe, ktorá by ma to naučila.Za akúkoľvek radu vám budem veľmi vďačná.
Chcela by som sa naučiť uštrikovať aspoň šálik
Usporiadat
digehe1 digehe1

digehe1 je offline (nepripojený) digehe1

som samouk, ale nechám si rád poradiť od dobrých ľudí ...viac
ahoj, stránku teda neviem, ale mám čoto za sebou v štrikovaní, čo by si chcela vedieť?Jana
0 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
Zuzička2 Zuzička2

Zuzička2 je offline (nepripojený) Zuzička2

Ahojky Jani
Ďakujeem, že si odpísala, vôbec som nečakala takú rýchlu odpoveď.
Len problém je v tom, že ja ešte vôbec neviem štrikovať, preto hľadám niekoho, kto by mi vedel poradiť, kde hľadať nejaké základy..ale teraz mi napadlo, že možno v nejakých knižkách, lebo na internete som ani ja nič nenašla
Každopádne Ti ešte raz veľmi pekne ďakujem, si veľmi milá
Pekný dník
S pozdravom Zuzka
0 0
digehe1 digehe1

digehe1 je offline (nepripojený) digehe1

som samouk, ale nechám si rád poradiť od dobrých ľudí ...viac
zadaj si do Googla- štrikovanie pre začiatočníčky, je tam dobrý návod ako na to, kludne sa ma môžeš pýtať, ak niečomu nerozumieš.
0 0
digehe1 digehe1

digehe1 je offline (nepripojený) digehe1

som samouk, ale nechám si rád poradiť od dobrých ľudí ...viac
Zuzička2 Pozri príspevok
Ahojky Jani
Ďakujeem, že si odpísala, vôbec som nečakala takú rýchlu odpoveď.
Len problém je v tom, že ja ešte vôbec neviem štrikovať, preto hľadám niekoho, kto by mi vedel poradiť, kde hľadať nejaké základy..ale teraz mi napadlo, že možno v nejakých knižkách, lebo na internete som ani ja nič nenašla
Každopádne Ti ešte raz veľmi pekne ďakujem, si veľmi milá
Pekný dník
S pozdravom Zuzka
mám i knižky môžeš mi prezradiť odkial si?
0 0
Zuzička2 Zuzička2