Zavrieť

Porady

reklamácia

Dobrý deň,
potrebujem poradiť s reklamáciou. Cez internet som objednala porecelanovú obedovú súpravu, no pri prevoze kurierom došlo k rozbitiu značnej časti z tejto súpravy. Kurierska spoločnosť reklamaciu neuznala a teraz nemam ani tovar ani peniaze. Vie mi niekto poradiť čo dalej, aleo na koho sa môžem obrátiť?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    A kde je tovar,ked ho nemas?
    Skontrolovala si si tovar pri preberani? Bol balik oznaceny ako sklo?

    amanne je offline (nepripojený) amanne

    amanne
    tovar je v centrale, že si ho mam prísť osobne vyzdvihnuť, čo sa mi vidí divné cestovať cez polovicu slovenska, kvôli jednemu balíku... balík bol vonku v poriadku, hned po prebratí som ho rozbalila a do 15 minut bol kurier späť a spísala som reklamaciu. Na balíku bola červena nalepka "POZOR KREHKE"

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.