Zavrieť

Porady

Hľadam pomocníka pre začiatočníka

Človek
Dobrý deň, hľadám niekoho ochotného a seriózneho, kto má kladný vzťah k účtovníctvu a pomohol by mi odpovedať na par otázok poprípade vyplniť moje prvé daňové priznanie typu A. (týkajúceho sa preddavkov)

Za každého pomocníka budem rád.
Usporiadat
Melnick Melnick

Melnick je offline (nepripojený) Melnick

človek čo opustil Poradu.
Daj údaje a pomocníkov tu budeš mať hneď niekoľko.
0 0
Willmond Willmond

Willmond je offline (nepripojený) Willmond

Človek
ja tu už mám tému: „potvrdenie o preddavkoch na daň“ a neviem si s tým radi, že čo mám robiť podávať - nepodávať (a keď podať tak som začiatočník, tak to neviem vypísať) , dostanem vôbec nejaké preddavky ??? budem rád za každú pomoc .....
0 0
Melnick Melnick

Melnick je offline (nepripojený) Melnick

človek čo opustil Poradu.
Pokiaľ nedáš "čísmenká" radu nečakaj .
0 0
Willmond Willmond

Willmond je offline (nepripojený) Willmond

Človek
"čísmenká" - rozmýšľam či sú to slová alebo eurá :-D ....no ja by som potreboval pomôcť vyplniť daňové priznanie typu A sam to nedokážem preto hľadám parťáka čo mi pomôže.
0 0
Melnick Melnick

Melnick je offline (nepripojený) Melnick

človek čo opustil Poradu.
čísmenká = čísla , v Tvojom prípade z Potvrdenia .......
0 0
Melnick Melnick

Melnick je offline (nepripojený) Melnick

človek čo opustil Poradu.
Willmond Pozri príspevok
Dobrý deň, hľadám niekoho ochotného a seriózneho, kto má kladný vzťah k účtovníctvu a pomohol by mi odpovedať na par otázok poprípade vyplniť moje prvé daňové priznanie typu A. (týkajúceho sa preddavkov)

Za každého pomocníka budem rád.
Willmond, ja som povrchne čítala Tvoj príspevok, prepáč, ale ja som všetko ostatné, okrem toho vyznačeného modrou
0 0
Willmond Willmond

Willmond je offline (nepripojený) Willmond

Človek