Zavrieť

Porady

dan z prijmu - zamestnanec a prilezitostna zmluva o dielo

dobry den,
prosim vas, potrebujem poradit s nasledovnou vecou. robim danove priznanie, ako zamestnanec s dvoma prilezitostnymi zmluvami o dielo podla 536 a nasl. Obch. zakonnika (suma 500 eur na dizajn webstranky a suma 1300 za preklad pisomnych materialov do cudzieho jazyka). mam tu hotove danove priznanie, tlacivo B, kde su prijmy ponizene o ciastku ktoru netreba zdanovat a nasledne je suma 874,05 vpisana do oddielu VIII riadok 1 - prijem podla paragrafu 8, z prilezitostnych cinnosti. je to takto ok? bola som presvedcena ze hej ale teraz vaham, pretoze pri vyplnani RZZP zistujem ze prijem podla tohto paragrafu tam nikde nedam a ci to teda nezmenim na prijem podla paragrafu 6 (otazka vsak je, ktore odstavce a pismena?) velmi dakujem a ospravedlnujem sa za vyjadrovanie, som absolutny danovy amater samouk
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Leila je offline (nepripojený) Leila

    Leila
    mna by to tiez zaujimalo.... v inej teme som nasla toto :
    (len mi vadi ze DP B si odo mna pyta udaj pocet mesiacov vykonavania - pre SOCPOI - kedze to bola aj v mojom pripade jednorazovka, co tam mam uviest ????)

    ak ide o zmluvu o dielo a ide o dielo, ktoré je jasne zadefinované autorským zákonom, nemôže dať takýto príjem do §8, tieto príjmy patria výhradne do §6 ods.2a)

    § 6