Zavrieť

Porady

Odpisy

Dobrý večer, mala by som takú otázočku. Chcela by som vedieť ako sa odpisuje hmotný majetok v JÚ pokiaľ je jeho obstarávacia cena tak okolo 500-600€ ( fény,kulmy,pokladnica... ). Potrebovala by som to zahrnúť do podnikateľského zámeru a neviem si s tým dať rady nakoľko som úplný amatér v účtovníctve . Veľmi pekne ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    marjankaj je offline (nepripojený) marjankaj

    I am a man marjankaj
    hlava1 Pozri príspevok
    Dobrý večer, mala by som takú otázočku. Chcela by som vedieť ako sa odpisuje hmotný majetok v JÚ pokiaľ je jeho obstarávacia cena tak okolo 500-600€ ( fény,kulmy,pokladnica... ). Potrebovala by som to zahrnúť do podnikateľského zámeru a neviem si s tým dať rady nakoľko som úplný amatér v účtovníctve . Veľmi pekne ďakujem.
    Do 1700 € nemusíš odpisovať. Ide celé do nákladov.

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    hlava1 Pozri príspevok
    Dobrý večer, mala by som takú otázočku. Chcela by som vedieť ako sa odpisuje hmotný majetok v JÚ pokiaľ je jeho obstarávacia cena tak okolo 500-600€ ( fény,kulmy,pokladnica... ). Potrebovala by som to zahrnúť do podnikateľského zámeru a neviem si s tým dať rady nakoľko som úplný amatér v účtovníctve . Veľmi pekne ďakujem.
    Majetok do 1700€ sa neodpisuje. Zahrnieš ho jednorázovo do VOZD.