Ano, presne podla doporuceni na stranke KINGSTON som to skusil reklamovat v DATARTE - vysledok som uz opisal...
http://www.kingston.com/us/wa/warranty_sk/ :
"Postupy a požiadavky spojené s uplatňovaním nárokov zo záruky:
Ak chcete využiť záručné služby, mali by ste chybný
produkt vrátiť na pôvodnom mieste nákupu alebo autorizovanému predajcovi či distribútorovi spoločnosti Kingston, od ktorého ste kúpili produkt spoločnosti Kingston. Pred vrátením produktu sa oboznámte s podmienkami pravidiel vrátenia. Zvyčajne je nutné
uviesť informácie na identifikáciu produktu vrátane čísla modelu a sériového čísla (ak existuje) spolu s podrobným opisom problému, ktorý sa vyskytol. Musíte zahrnúť aj potvrdenie o dátume pôvodného nákupu ako dôkaz, že produkt je ešte v príslušnej záručnej lehote."
... O potrebe dodania krytky (ktora pred pripojenim kluca musi byt vzdy odstranena) ani tuk - DATART evidentne "svojsky inovoval" poziadavky vyrobcu.
Predpokladam ze pri reklamacii TV ci Notebooku po 3-4 rokoch (ak nahodou vyrobca deklaruje...) by od zakaznika pytali podobne "nutne" predmety - napr. bublinkove folie, ochranne folie displeja, originalne kartony, PVC sacky z prepojovacich kablov,... ci povodne nainstalovany software...