Zavrieť

Porady

Zákon o používaní ERP

Milí poraďáci, manžel pracuje ako inštruktor v autoškole. Podľa zmien v zákone o používaní ERP by aj na neho spadala povinnosť používať ERP, prípadne môže využiť bežný účet na úhradu faktúry? Môže byť využitý už založený bežný účet, alebo musí byť založený nový na podnikateľské účely? Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Ema1 je offline (nepripojený) Ema1

    Ema1
    Prepáčte, ale ešte ma zaujíma, či pri DP za rok 2011 budem môcť využiť paušálne výdavky? A čo sa týka toho účtu, to ide len o preukázateľný príjem za faktúru a nevadí keď účet bude na meno napr. manželky?

    skvarki je offline (nepripojený) skvarki

    skvarki
    A prečo musí inštruktor v autoškole používať ERP? Veď on nepredáva žiadny tovar ale poskytuje službu.

    Mila123 je offline (nepripojený) Mila123

    Mila123
    skvarki Pozri príspevok
    A prečo musí inštruktor v autoškole používať ERP? Veď on nepredáva žiadny tovar ale poskytuje službu.
    prečo? zákon o ERP, odporúčam preštudovať.....

    skvarki je offline (nepripojený) skvarki

    skvarki
    Zákon o ERP v prílohe č. 1 definuje služby na ktoré sa vzťahuje povinnosť používať ERP a služba inštruktora tam uvedená nie je.

    Mila123 je offline (nepripojený) Mila123

    Mila123
    skvarki Pozri príspevok