Zavrieť

Porady

absolventska prax - evidencia na urade prace

Dobry den, potrebujem radu, ako is urobit danove priznanie, ak som mala viacero prijmov a to: ako student som mala dohodu, od juna som bola vedena na urade prace, pocas toho som mala dve dohody, kde som dosiahla prijam 200 eur z oboch, a od novembra som na absolventskej praxi,ta mi bola vyplatena v decembri. Neviem s istotou, ktore prijmy mam zahrnut do prijmov, aby som si mohla podat danove priznanie.Suma zo vsetkych dohod mi nepresahuje 1779,65 eur. Urcite to bude dohoda , ktoru som mala ako student. Bola som sa informovat na DU, a tam mi povedali, ze mam do uhrnu prijmu zahrnut aj dohody, ktore som mala pocas evidencie na urade prace okolo 200 eur, a aj absolvenstku prax. Ak by ste mi vedeli poradit, velmi velmi by som vam bola vdacna.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    marika21 je offline (nepripojený) marika21

    marika21
    Z dohod, kedy som bola studentom, my bola zrazana dan, ale ako nahle som nastupila na urad prace, mala som dohody, kde mi dan zrazana nebola - boli to dve dohody na sumu spolu 200 EUR, a absolventska prax - na urade prace je stanovena pevna suma

    ewita888 je offline (nepripojený) ewita888

    ewita888
    tak podaj DP typu A a daň sa ti vráti.. do príjmu dáš iba všetky príjmy z dohody, príjem z absolv. praxe nie..