Zavrieť

Porady

združenie-vyúčtovanie dotácie

Dobrý deň,

chcem vás poprosiť o radu. Sme občianske združenie a dostali sme dotáciu od obecného úradu. OU nás požiadal o vyúčtovanie dotácie. Dotáciu sme vyúčtovali listom s tabuľkou kde sme uviedli: dátum, poskytnutú časť dotácie – príjem; použitú časť dotácie s účelom použitia –výdaj a v prílohe kópie účtovných dokladov (VPD, bankové výpisy, faktúry).
OU od nás žiada doložiť originály dokladov (čo by som pochopila), ale aj peňažný denník a pokladničnú knihu. V podstate celé účtovníctvo. Má na to právo, nahliadať do dokladov, ktoré nesúvisia s použitím dotácie?
Ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    združenie-vyúčtovanie dotácie

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.