Zavrieť

Porady

Minimálna výška na podanie daňového priznania

Pekný deň, som študent, zároveň SZČO a príjem za rok 2012 som dosiahol 1402€, musím teraz v marci podávať priznanie alebo spadám pod hranicu 50% NČ a nemusím ho podávať? Ďakujem za všetky odpovede.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Tweety je offline (nepripojený) Tweety

    Tweety
    baron81 Pozri príspevok
    Pekný deň, som študent, zároveň SZČO a príjem za rok 2012 som dosiahol 1402€, musím teraz v marci podávať priznanie alebo spadám pod hranicu 50% NČ a nemusím ho podávať? Ďakujem za všetky odpovede.
    Nemáš povinnosť podania, ale ak si platil preddavky na daň, tak ak podáš, preddavku budeš mať vrátené.

    Mila123 je offline (nepripojený) Mila123

    Mila123
    Katarina Pozri príspevok
    Mila, áno znamená, že treba podať, alebo netreba podať DP.
    nie je potrebné podať DP

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    Povinnost podat DP je az od prijmu 1822 EUR, takze podat DP nemusis, ale ak si nejake dane platil, podanim DP by sa ti vratili.

    kn-alka je offline (nepripojený) kn-alka

    Jarka jméno mé :) kn-alka
    Netreba podať DP, berie sa suma 1.500 €

    Pravdaže ak neboli žiadne iné zdaniteľné príjmy, t.j. zo zamestnania alebo živnosti.

    Katarina je offline (nepripojený) Katarina

    Katarina