Zdravím..
10.7. som dal reklamovať notebook, u svojho predajcu.
Do reklamačného protokolu uviedol:
,,uvoľnené panty, napajanie na NB je uvoľnené, vadný lcd displej na pravej dolnej časti, poškodenie LCD kontras, jas, adapter na nabijanie vydáva zvuky"
Predajca mi povedal, že reklamácia trvá obvykle 2 týždne, často menej..
Dnes je to 20 dni, dodnes mi notebook nedošiel (viem že od zákona majú na reklamáciu 30 dní).
Minulý týždeň som bol za predajcom, či mi vie povedať v akom stave je reklamácia, nakoľko ntb potrebujem kvôli práci. Povedal, že mi to zistiť nevie, ale že sa pokúsi a zavolá mi.. nezavolal (pri reklamácii dostal RMA číslo, ktoré stačí zadať na oficiálne stránke asusu a tam mu ukáže, v akom stave je reklamácia).
Takto ma (možno nevedome) oklamal už druhý krát- pred reklamáciou som sa bol u neho informovať, ako treba ntb pripraviť na reklamáciu, mal mi zavolať, no tiež to neurobil..
Pomaly sa začínam obávať, že mi ani nezavolá, keď ntb dostane a každý deń sa tam vypytovať nechcem, už mi to príde trápne.
Čo by ste robili na mojom mieste?
máte skúsenosti s reklamáciou?
Ďakujem
________________________
EDITÁCIA:
dnes som tam bol, po 3 týždňoch, nebol tam ten predajca, ale jeho kolega mi dal RMA číslo.
Pozrel som sa na ASUS a skoro som odpadol... píšu:
Product repair is in progress.-[WF4] Wait for Customer Confirmation-Customer Induced Damage \Out-Of-Warranty
Dátum prijatia je 24.7.2013. Je to deň, kedy obdržali nb??
čo mám teraz robiť?
Naposledy upravil fasta : 01.08.13 at 12:44