Dobrý deň, dostala som "bločky" (finančné denné uzávierky) o predaji tovaru. Je tu malý problém, zamestnávateľ (konateľ) je platcom dph od júla tohto roku. Doniesol mi júlové "bločky", na ktorých nie sú všetky rozpísané s DPH. Mám na to upozorniť zamestnávateľa, aby to v elektr. pokladni rozpísal alebo mám to dať ako ostatný príjem? Ďakujem za odpoveď.
Naposledy upravil Leske : 20.08.13 at 06:54
Tržbu som dostala od januára, každý mesiac jednotlivo počítam z dennej uzávierky, lebo konateľ a spoločník nevedia vytlačiť z ERP mesačnú uzávierku.
Od 1.7.2013 keďže je platca DPH, tak musí mať na dennej uzávierke napísané základ dane, DPH, spolu. ( áno je dokladom o úhrade cez ERP) Problém je tu, že nemá na všetkých júlových denných uzávierkách rozpísané DPH. Neviem či mám upozorniť konateľa a spoločníka na to, že aby to opravili cez ERP alebo ako mám ten problém vyriešiť?