Zavrieť

Porady

Reklamacia "casti tovaru" kupeneho cez eshop

Zdravim, kupil som si tablet s klavesnicou ako 1 balenie. Hned pri prvom vyskusani som zistil ze klavesnica nefunguje (tablet je ok) a volal som tam ze co teraz.... tak mi povedali ze mam poslat na reklamaciu obe veci.

Je takyto pristup normalny?

Pozn: da sa kupit oddelene tablet a oddelene klavesnica ale aj spolu v jednom baleni (ako som spravil ja)

Pozn 2: Ked sa mi pokazi dialkovy ovladac na TV tak poslem na reklamaciu aj TV? Lol
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    Je to normálne - predali to ako set - teda musia overiť funkčnosť setu. Chyba nemusí byť zákonite v klávesnici, ale aj v tablete - jeho konektoroch. Bez neho to neoveria.
    k pozn. 2: Väčšinou! Čo ak je poškodený IR snímač v telke? Pošlú ti nový ovládač a aj tak nebude fungovať. A čo potom? A propó - DO k telke je jej súčasťou!

    Príklad - pokazí sa na notebooku napájanie - pošlem len adaptér? Asi ťažko, lebo neviem, či je chyba v adaptéri, alebo priamo v NB. Takže sa posiela všetko, čo s čím súvisí. Bez jednotlivých súčastí sa chyba detekovať nedá a funkčnosť sa nedá overiť.

    Reklamacia "casti tovaru" kupeneho cez eshop

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.