Zavrieť

Porady

Koncesionárske poplatky - čakať alebo sa prihlásiť?

Dobrý deň,
Doteraz som žila v spoločnej domácnosti so ZŤP osobou, ktorá ale nedávno zomrela. Doteraz sme teda neplatili koncesionárske poplatky. Mám sa prihlásiť k odberu hneď, alebo čakať aby prišla nejaká výzva od RTVS? A ak som študentka, ktorá poberá sirotský dôchodok a brigáduje, a žijem s otcom dôchodcom, mám nárok na polovičný poplatok?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Katy a R je offline (nepripojený) Katy a R

    Katy a R
    treba zmeniť zmluvu s dodávateľom el energie na otca - a otec má polovičnú zľavu pri platení koncesionárskych poplatkov (ty si študentka) - doložiť rozhodnutím o dôchodku - to môžeš vybaviť aj mailom uhrady@rtvs.sk
    samozrejme - môžeš to urobiť aj na seba - ak je tebe tak lepšie .
    Naposledy upravil Katy a R : 05.07.14 at 09:57
    5 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    Peggynka Ona berie sirotský a bude majiteľkou.
    Katy a R - v podmienkach je spomenutá zárobková činnosť
    - nuž ale tie dve či tri eurá eurá úspory - pre niekoho je to dosť, pre niekoho bagateľ ???
    A zmluvu s dodávateľom nemusí urobiť len majiteľ! - hocikto, kto tam býva