Zavrieť

Porady

Dovolenkový priemer - rozdiely na výplatnej páske v mesiaci júl a august (II.Q)

Dobrý deň, potrebujem poradiť. Pracujem ako učiteľka. Počas júla som čerpala len dovolenku 23 dní , v auguste 16 dní a 5 dní som riadne odpracovala. Je možné, aby som mala na výplatnej páske úplne rovnakú sumu čistej mzdy (dokonca aj centy)? Zaoberáme sa touto otázkou viacerí kolegovia.
Na výplatnej páske mám uvedené:
náhrada za dovolenku
júl: 1222,50 € - 172,50 hodín - hrubá mzda: 1222,50 €
august: 931,40 € - 120 hodín - hrubá mzda: 1222,50 €priem. nah. - 7,50 aj v juli a auguste (viem, že sa mení každý štvrťrok)

Takisto všetky odvody sú totožné v júli aj v auguste.
Ak je potrebné, doplním ďalšie údaje.
Vopred ďakujem za odpoveď aj v mene kolegov.
6 komentárov     zbaliť
Mila123 jaj.......a učitelia sa sťažujú, že majú nízke platy !!!!!!!
mne sa môže iba snívať o takom plate......
wewerka1 :-) škoda, že to nie je z Vašej strany odpoveď na zadanú otázku. Mimochodom - dovolenkový plat je priemer, neviete, čo všetko je zarátané do priemeru (žeby nejaká dohoda? - čiže práca navyše?) Ja Nesnívam, nesťažujem sa, pracujem viac, aby som mala vyšší plat.
avalik ziadny priemer, citaj moju odpoved
lacotinka nygdy som nesnýval NEREÁLNE sny
lacotinka "" Ja Nesnívam, nesťažujem sa, pracujem viac, aby som mala vyšší plat. ""

Vieš koľko ľudí v našich zahraničných firmách "pracuje oveľa viac" aby dostali "normálny " plat (veľa pod 60 % tvojho)
lacotinka že 5 dní v auguste RIADNE odpracovala = do rehotu
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.