Zavrieť

Porady

kotol sa zapína a vypína

Potrebovala by som prosím poradiť mám starší ( starý )druh plynového kotla a stále sa zapína a vypína aj keď ešte nieje dosiahnutá teplota podľa termostatu . Často sa len zapne a ani nenabehne plyn a už sa vypne. Na vykúrenie bytu je dostačujúci ale nedokáže mi vykúriť na teplotu 22 C stále sa vypína a zapína . Za odpoveď ďakujem
misoft Málo údajov! Typ a výrobca kotla....... bez toho nie je možné poradiť....
Veronika Cuperová Lamborghiny nenašla som ale žiadneho technika na túto značku v okolí .
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    lapejko je offline (nepripojený) lapejko

    živnostník remeselník lapejko
    možno je nízky tlak v systéme kúrenia, dotlakovať...
    pavol54 dotlakovať sa dá aj od vodovodnej prípojky tam je vyšší tlak ako je potrebný na prevádzku kotla, ale to by som robil až po vyčistení všetkých filtrov (s istotou väčšou ako 50% to bude príčina) mne takto vypadol Junkers kotol - teplá voda, rozvody - aj na zuby studená.

    karakul je offline (nepripojený) karakul

    karakul
    Bola robená údržba kotla?
    Na ktorom termostate ešte nie je dosiahnutá teplota?
    Lebo kotly bývajú regulované okrem izbového termostatu i vlastným, kotlovým termostatom - treba skontrolovať nastavenie oboch...