ak nebola vedená dôsledná evidencia - teda príjem a výdaj nádob oproti podpisu, tak nemáš čo od koho vymáhať. Vymáhať môžeš iba to, čo niekto prevzal a máš o tom dôkaz. A to platí aj pre vodičov.
Akému zodpovednému vedúcemu to chceš dať k náhrade? tomu, ktorý s tým nemohol absolútne nič spraviť, lebo to malo iné nadväznosti a vyžadovalo by si to komplexné riešenie, ktoré by sa týkalo celej firmy?
Jediné riešenie, ak teda nechcete prejsť k dôslednej evidencii, je zahrnúť si hodnoty obalov do cien. viete, že za rok potrebujete dokúpiť xyz obalov, a viete, koľko ks výrobkov za rok predáte. v konečnom dôsledku je zvýšenie cien výrobkov zanedbateľné, možno percento. Len s tým treba počítať, že v cene máte zahrnuté napr. 1000ks obalov ročne, aby sa to dalo od šéfovcov "vymáhať" a aby oni tieto peniaze neminuli na jednu dovolenku navyše...
spätne nemáte šancu niečo vymôcť. od nikoho. Teda právoplatne. môžete napr. krátiť prémie/odmeny zamestnancom s tým, že je to následok bordelu v obaloch, ale treba zvážiť následky.
Hm, to boli časy, keď som robil v nemenovanej pekárni a prepravky boli stálym problémom. Ale podarilo sa s tým mierne pohnúť. šoféri a expedientky ma poväčšinou neznášali