Zdieľajte s nami link na články z iných webov. Komentáre k linku budú zoradené podľa počtu hlasov, môžete využiť aj filter komentárov a zobraziť len komentáre od členov ktorých na Porade sledujete.
Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte. Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
❤ Buďte priateľskí ❤
Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
misoftHmmmm...§18 zákona 250/2007 nerozlišuje podnikateľ/nepodnikateľ.
Tak teda ako? Podľa teba - rozhodnú: je to podnikateľ, tak máme neobmedzený čas na vybavenie reklamácie? Vybavíme to o 10 rokov?
Radíš dobre (všetká česť), ale týmto by podľa teba bol podnikateľ diskriminovaný (ergo považovaný za menejcenného) pri vybavovaní reklamácie.
Tú mínusku máš odo mňa - nesúhlasím s tebou. UVEĎ teda zákon, ktoré toto podporuje. Neoperuj Obchodným zákonníkom - tam je len (nebudem listovať) len dĺžka zákonnej záruky.
OnkoAle rozlišuje, v paragrafe sa v každom odseku píše o spotrebiteľoch a celý zákon sa týka ochrany spotrebiteľov, čo sú fyzické osoby - nepodnikatelia. S podnikateľmi si môžu predajcovia dohodnúť ľubovoľné podmienky, resp. si ich jednostranne stanoviť v nejakom reklamačnom poriadku pre podnikateľov a zákazníci - podnikatelia na ne pristúpia a nakúpia alebo nie. Či sa ti to páči alebo nie, je to tak. Zbytočne tu pletieš nejakú diskrimináciu.