Zavrieť

Porady

patrím do remeselných činnosti

Som živnostník. Pracujem ako montér-zvárač. Pri práci nespotrebujem žiaden materiál, ale firma, ktorá ma platí, si dáva materiál do nákladov. Vie mi niekto poradiť, či patrím do "remeselných činnosti"?
Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Yvvetta je offline (nepripojený) Yvvetta

    ťažko pracujúca účtovníčka Yvvetta
    Medzi remeselné živnosti patrí :

    Skupina 101 - Výroba kovov a kovových výrobkov
    1. zámočníctvo
    2. nástrojárstvo
    3. kovoobrábanie
    4. galvanizácia kovov
    5. smaltovanie

    FAA je offline (nepripojený) FAA

    Som Božie dieťa FAA
    Na určenie živnosti nie je dôležité, či si dávate materiál do nákladov, ale to kde je táto živnosť zaradená v prílohe živ.zákona. Takže zvaračské práce patria do remeselných živností. Tu sa jedná zrejme o prácu na živnosť ako náhrada pracovného pomeru, aby odberateľ ušetril na odvodoch zo mzdy.

    kea je offline (nepripojený) kea

    kea
    Ďakujem za odpovede.
    Poraďte mi, ak viete, na ktorej stránke nájdem "Živnostenský zákon", pretože na stránke www.zbierka.sk je, ale nedá sa mi zobraziť.

    kea je offline (nepripojený) kea

    kea
    Ďakujem za odpovede. Poraďte mi, ak viete, na akej stránke nájdem "Živnostenský zákon", pretože na stránke www.zbierka.sk je, ale nedá sa mi zobraziť.