Zavrieť

Porady

zrusenie zivnosti

chcel by som si zrusit zivnost. ako treba postupovat? treba aj zrusit DIC alebo mi ho bude treba, ked budem chciet robit na dohodu? a ako to bude s platenim do zdravotnej poistovne? budem musiet platit za cely rok alebo len za tie mesiace v roku 2007, v ktorom som este mal zivnost? planujem ju totiz zrusit tak niekedy v marci.

takisto chcem vediet, ze kedy mam zacat platit tie peniaze do zdravotnej poistovne, pretoze som v roku 2006 neplatil, kedze som student, ale za rok 2007 uz budem musiet.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    camelfly je offline (nepripojený) camelfly

    camelfly
    Záleží na tom, či prevádzkujete ohlasovaciu alebo koncesovanú živnosť. Keď vlastníte živnostenský list (ohlasovacie činnosti), oznámite ukončenie podnikania živnostenskému úradu. Tu žiaden poplatok neplatíte. Ak naopak máte koncesnú listinu, o jej zrušenie požiadate a uhradíte 150 korún.