Zavrieť

Porady

Danove priznanie-student

dobry den,chcela by som poprosit o radu.
musim podat DP, som studentka VS, a v dobe ked som pracovala tak mi zamestnavatel nestrhal preddavky na dan, pretoze som davala nejake tlacivo-neviem jeho nazov. takze ja nemam narok na vratenie dane, a
teraz neviem ci mam do DP uvadzat dan, akoze ju vypocitat,aj ked mi nebola zrazena, alebo tam mam dat nulove hodnoty, a uviest len uhrn prijmov, ciastkovy zaklad dane a zniz zaklad dane.
prosim poradte mi niekto, uz som z toho zufala.dakujem velmi pekne
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    DanielaSL je offline (nepripojený) DanielaSL

    Mama troch dospelých detí DanielaSL
    Keď ti zamestnávateľ nestrhával preddavky , tak zrejme si podpísala "Vyhlásenie....." kde si si uplatnila odpočitateľnú položku. Málo si toho napísala, aby sme ti vedeli dobre poradiť. Bola si vtedy len zamestnanec? Dostala si "Potvrdenie o príjmoch zo závislej činnosti". Aký bol vysoký tvoj príjem? Možno by si si ani nemusela podávať DP.

    macula je offline (nepripojený) macula

    macula