Zavrieť

Porady

Česká faktúra

Poradí mi prosím niekto? Neviem, či som niečo nepokašlala.
Sme platci DPH. Fakturovala nám česká firma platca DPH za služby - registráciu na internetovom portáli... Faktúra bola na sumu 990,- Sk a DPH nebola vyčíslená.
V spodnej časti faktúry bola poznámka:
"Osobou povinnou priznať a zaplatiť daň je podľa § 10 zákona o DPH platca, pre ktorého sa služba uskutočňuje"

Ako som mala postupovať? Mala som odviesť 19% z fakturovanej čiastky?
Usporiadat
Tweety Tweety

Tweety je offline (nepripojený) Tweety

Áno, bolo potrebné fa samozdaniť.
0 0
botuľa botuľa

botuľa je offline (nepripojený) botuľa

Som začiatočník, tak prosím o radu... Akým spôsobom sa to má urobiť... Treba to uviesť niekde špeciálne v daňovom priznaní? Tak po lopate poprosím:-)) Ďakujem veľmi pekne
0 0
perta perta

perta je offline (nepripojený) perta

ja som dala do daňového priznania do riadku 9 990,-SK
a do riadku 10 189,-Sk
a do riadku 15 189,-Sk
0 0
botuľa botuľa

botuľa je offline (nepripojený) botuľa

Takže v podstate aj na vstupe,aj na výstupe? T.z. že výška odvodovej povinnosti by sa mi nezmenila?
0 0
Tweety Tweety

Tweety je offline (nepripojený) Tweety

Samozdanenie 343/343, ak máte nárok na odpočet, tak konečný efekt je nulový.
0 0
perta perta

perta je offline (nepripojený) perta

presne tak
0 0
botuľa botuľa

botuľa je offline (nepripojený) botuľa

Myslíte, že by bol moc veľký problém, ak by som nepodala dodatočné daňové priznanie za 03/07?
0 0
Tweety Tweety

Tweety je offline (nepripojený) Tweety

Ja by som podala DDP, veď sa ti týmto nič nezmení, podáš iba tlačivo, opravíš účtovanie 343.
0 0
botuľa botuľa

botuľa je offline (nepripojený) botuľa

Ďakujem pekne!!! Ešte že Vás mám:-)))
0 0
botuľa botuľa

botuľa je offline (nepripojený) botuľa

Ešte raz! Tak som to skúsila nahodiť do MRP, ale vyšla mi o 1Sk vyššia daňová povinnosť. By ste tú korunu doplatili, alebo nejak upravili priznanie?
0 0
Tweety Tweety

Tweety je offline (nepripojený) Tweety