Zavrieť

Porady

student - zivnostnik

Dobry den,

chcel by som Vas poziadat o pomoc v nasledovnych veciach. Som student a chcel by som si zalozit zivnost.

Chcem sa opytat, co vsetko som povinny platit a v akej vyske, od coho som ako student naopak oslobodeny, ak vobec od niecoho?


Je mozne do urcitej vysky zarobku nieco neplatit? Ak ano, do akej a co?

Ak ukoncim zivnost, som aj nadalej povinny platit dake odvody alebo ine poplatky? Ak ano, keby som ukoncil zivnost este ako student, bol by som od nich oslobodeny?

A este otazocka, je mozne aj dakym inym sposobom vydavat faktury alebo ine doklady o vykonani prace?

Za odpovede vopred dakujem.

mattonik
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Jozef Mihál je offline (nepripojený) Jozef Mihál

    Lektor - dane, mzdy a odvody a poslanec NRSR (SaS) ...viac Jozef Mihál
    mattonik, na túto "veľkú" otázku začnem odpovedať tým, že založenie živnosti stojí 1000 Sk.

    mattonik je offline (nepripojený) mattonik

    mattonik
    Jozef Mihál Pozri príspevok
    mattonik, na túto "veľkú" otázku začnem odpovedať tým, že založenie živnosti stojí 1000 Sk.
    to viem + su tam dake poplatky za vypis z registra a podobne, preto som sa aj pytal, ze by ci neboli aj ine moznosti ako dokladovat vykonanu pracu? jedna sa konkretne o programovanie internetovych zalezitosti.