[quote=hoya_bella;576133]
anklar Ahoj. Záručným listom by som považovala v tomto prípade Tvoje informácie o spôsobe starostlivosti
O tom zarucnom liste (hrubo vyznacena veta hore): informacie boli dodane v maili a tiez navrh zmluvy o starostlivosti s udajmi, ktore boli vopred navrhnute (a druha strana o tom vedela). Ten bol ako taky odmietnuty. ("A čo sa týka servisu, po prekonzultovaní s vedením, sklamem Vás, nebudeme využívať Vaše služby..." )Dalsia vec je, ze tie rastliny neboli vysadene klasicky, aj som informovala pred vysadbou klienta, preco som zvolila tento sposob: " Čo sa týka vysádzania, keďže je už pokročilá jeseň, rastliny by som už nevysádzala priamo do hrantikov. Skôr by som ich "zasenkovala"-nechala zapustiť do hrantikov so zeminou a prisypala keramzitom. Rastliny by tak neboli vystavené šoku, predišlo by sa stratám a bola by zjednodušená aj starostlivosť o ne.". To uvadzam, aby klient neudal ako dovod pripadneho uhynu prave sposob vysadenia...
Cize, s tou dobou zaruky, tu si "mozem" stanovit ja sama, ak bude poskytnuta aj starostlivost z mojej strany. Ide totiz o tovar, ktory pri zlej starostlivosti "pojde" aj behom tyzdna... Za normalnych okolnosti by som sa vedela zarucit 1 rokom na interierove a 2 rokmi na exterierove rastliny. Doba zaruky je 2rocna, ale asi nie u vsetkeho (napr. potraviny). Zaruku spominam v suvislosti s odmietnutymi sluzbami, od ktorych sa zase odvija reklamacia.
Inak dakujem za odpoved
Zopakujem si to takto:
Objednám si u Teba kvety, ktoré chcem mať a ktorým ale vôbec nerozumiem.
Ty ma upozorníš, že obchod môžme uzatvoriť, avšak, doba je pre kvety nevhodná, lebo...preto a preto.A navrhneš mi ako budeš postupovať, aby som z tých kvetov aj niečo mala.
Ja Tvoj návrh odmietnem, lebo
chcem len kúpiť tie kvety. Počnúc kúpou a zaplatením, ťa ignorujem. Je to tak, dobre rozumiem situácii?
Vychádza mi teda, že som vzala na seba znášanie dôsledkov vyplývajúcich z odmietnutia návrhu zmluvy o ďalšej starostlivosti.
Keďže som Tvoju zmluvne navrhnutú starostlivosť odmietla a dala ti to písomne lebo si myslím že ja viem lepšie alebo viem dosť o ich starostlivosti, kvety mi za krátku dobu uhynú.
Čo nastane? No, môžem si pískať a ľutovať vyhodené peniaze. Chybu som spravila ja odmietnutím Tvojich rád a návrhu zmluvy o starostlivosť.
Máš to na papieri a
si chránená ak budem chcieť reklamovať.
Hoya-bella, dobre vidím vzniknutú situáciu?
Čo sa týka záruky, tak podľa môjho pochopu ju dávaš na konkrétnu dobu,
od času predaja do času presádzania, ako to aj písomne presne uvádzaš.
Tu predsa nemôže platiť nejaká 2-ročná záruka.(§ 429)