Zavrieť

Porady

Daňový bonus

usilovná pracovníčka
Dobrý deň,

vedel by mi niekto odpovedať na pár otázok ohľadne daňového bonusu?

1/ do akého veku dieťaťa je nárok na DB? čo ak dosiahne ten daný vek napr. 21.4. môže si zamestnanec uplatniť DB i za apríl?

2/ aké potvrdenia musia zamesnanci predložiť, ako často a do akého termínu.

Ešte jedna súkromná otázočka. Za rok 2003 som si podávala daňové priznanie FO. Od decembra 2002 so bola vedená na sociálke /na úrade práce ma nezaevidovali, pretože diaľkovo študujem/, od 16.9,2003 som sa zamestnala. Základ dane som mala 19743, uplatnila som si nezdaniteľné 38.760 /na daňovom mi povedali, že mám nárok na 12 mesiacov/, tým pádom mi vyšlo, že by mi daňový mal vrátiť daň, ktorú mi zamesnávateľ zrážal 730,-Sk. Do dnešného dňa mi preplatok nevrátili. Keby išlo o nedoplatok, človeka bombardujú....Stretol sa niekto s niečim takým?

Ďakujem veľmi pekne.
Usporiadat
gita gita

gita je offline (nepripojený) gita

Oni to len 1. apríla začnú spracovávať na DU, takže preplatky vracajú až v máji. Keby si mala nedoplatok, tak ho musíš zaplatiť do konca marca! Ešte si asi neprišla do kontaktu s DÚ.
0 0
anka1 anka1

anka1 je offline (nepripojený) anka1

gita
Oni to len 1. apríla začnú spracovávať na DU, takže preplatky vracajú až v máji. Keby si mala nedoplatok, tak ho musíš zaplatiť do konca marca! Ešte si asi neprišla do kontaktu s DÚ.
Gita, ale Nataša píše že to bolo za rok 2003.
Nataška a podala si si žiadosť na vrátenie preplatku na dani? Treba to požiadať inak ti to nepošlu.
0 0
Nataša Nataša

Nataša je offline (nepripojený) Nataša

usilovná pracovníčka
Nó, neposlala. Asi tam bude psík zakopaný. Skúsim si ju poslať.

Keby som mala nedoplatok, treba ihneď platiť, ale keď mám preplatok, treba oň osobitne požiadať, koľko je ľudí, čo to ani netušia, zabudnú nato a peniažky ostanú daňovému úradu, čo mám už na to povedať.
0 0
wela wela

wela je offline (nepripojený) wela