Zavrieť

Porady

Daňový bonus

usilovná pracovníčka
Dobrý deň,

vedel by mi niekto odpovedať na pár otázok ohľadne daňového bonusu?

1/ do akého veku dieťaťa je nárok na DB? čo ak dosiahne ten daný vek napr. 21.4. môže si zamestnanec uplatniť DB i za apríl?

2/ aké potvrdenia musia zamesnanci predložiť, ako často a do akého termínu.

Ešte jedna súkromná otázočka. Za rok 2003 som si podávala daňové priznanie FO. Od decembra 2002 so bola vedená na sociálke /na úrade práce ma nezaevidovali, pretože diaľkovo študujem/, od 16.9,2003 som sa zamestnala. Základ dane som mala 19743, uplatnila som si nezdaniteľné 38.760 /na daňovom mi povedali, že mám nárok na 12 mesiacov/, tým pádom mi vyšlo, že by mi daňový mal vrátiť daň, ktorú mi zamesnávateľ zrážal 730,-Sk. Do dnešného dňa mi preplatok nevrátili. Keby išlo o nedoplatok, človeka bombardujú....Stretol sa niekto s niečim takým?

Ďakujem veľmi pekne.
Usporiadat
milanr milanr

milanr je offline (nepripojený) milanr

Všetkým sa ospravedlňujem, ale to s tým podnikaním platilo do 31.12.2003 ešte podľa starého zákona § 11 ods. 3 zák. č.366/1999. Ja som totiž mala taký prípad a konzultovala som ho vtedy s DÚ. Dieťa zam-ca bolo časť roka živnostíkom, za tú dobu nemal zaemstnanec nárok na zníženie ZD na vyživované dieťa. Ešte raz sorry.
0 0
Andrea_Z Andrea_Z

Andrea_Z je offline (nepripojený) Andrea_Z

Teraz mi nahlasila jedna zamestnankyňa že jej syn začal pracovať 22.8.2005 takže DB by si nemala už uplatňovať....fakt ma potešila. Ako je to teda? Može si v auguste ešte uplatniť bonus?
0 0
Pepa Pepa

Pepa je offline (nepripojený) Pepa

Andrea_Z
Teraz mi nahlasila jedna zamestnankyňa že jej syn začal pracovať 22.8.2005 takže DB by si nemala už uplatňovať....fakt ma potešila. Ako je to teda? Može si v auguste ešte uplatniť bonus?
Môže, časť mesiaca boli splnené podmienky.
0 0
kvet kvet

kvet je offline (nepripojený) kvet