bepo
Neviem ako by mu dokázali že to hneď nezaniesol reklamovať ale ich ešte napr 3 dni ďalej používal .SOI neskúma oprávnenosť reklamácie ale postup obchodu pri reklamácii tzn.či dodržal obchod zákon.Ak sa do 30 dní vyjadril že reklamáciu neuznáva SOI mu nič nemôže.Jedine čo sa dá robiť je poslať topánky do skúšobného ústavu kde zistia či závada bola spôsobená chybným používaním alebo je to vada výrobku ale platí sa za to okolo 3000 Sk.Potom treba dať obchod na súd a dožadovať sa vrátenia kúpnej ceny+ poplatku za skúšku+súdne poplatky.Treba sa ísť opýtať do obchodu či sú si takí istý neuznaním reklamácie lebo ich to môže vyjsť dosť draho.
bepo, na topánke
vidno, či sa diera začala trhať alebo sa "trhá" už dlhšiu dobu......poznám z vlastnej skúsenosti obchodníka ...taktiež je
vidno na topánke
, či bola kúpená topánka v správnej veľkosti...takto tiež posudzujem reklamáciu , keď sa roztrhá v prednej časti....ďalej sa treba zamerať na to, na aký účel bola topánka používaná, či sa používala na ten účel na ktorý bola určená, lebo ani botasky nie sú určené na 1 účel !
nevideli sme tie botasky, ťažko posudzovať
- z pohľadu obchodníka : ak na topánke vidno, že vada nebola ohlásená ihneď a výrobok sa naďalej používal a tým sa "porucha" viacej prejavila, potom reklamáciu neuznávam a zákazník má smolu
- z pohľadu spotrebiteľa : ak
som si istá, že mnou reklamovaný výrobok
som reklamovala ihneď po zistení vady, tak sa budem hádať až dokým mi peniaze nevrátia, reklam.doba je 30 dní od prevzatia tovaru , pri vyrozumení od dodávateľa (alebo predajcu)
mám právo s vyjadrením súhlasiť alebo nesúhlasiť a rekl.výrobok prevziať alebo neprevziať !!!