Zavrieť

Porady

Reklamácia tovaru

Dnes prišla zákazníčka po 5 mesiacoch so zakúpeným tovarom, reklamovať zips. Tvrdí, že sa jej rozchádza. Predavačka vyskúšala zips sa nerozchádza, zákazníčke sa pri skúšaní tiež nerozchádzal. Čo v takomto prípade? Ja mám taký pocit, že dvojročná záručná doba iba nahráva zákazníkom, pretože sa mi zdá, že celú zimu bundu vynosila zákazníčka v pohode a prišla jar tak skúša či by sa nedala vymneiť za jarný tovar.
Usporiadat
kovex kovex

kovex je offline (nepripojený) kovex

kovex Pozri príspevok
DObrý deň, chcem sa informovať, pri uplatňovaní reklamácie, som poviná odovzdať doklad o zakúpení reklamovaného tovaru predajcovi alebo iba predložiť k nahliadnutiu resp. si ho môže skopírovať.
Dočítala som sa, že nie som povinná ho odovzdať (napr. aj z tohto dôvodu, že na jednom doklade je bloknutý aj iný tovar).

Ďakujem za odpoveď.

Už som to zistila, zavolala som do SOI a bolo mi povedané, že predávajúci nie je oprávnený odobrať doklad o kúpe tovaru, avšak musí ho dostať k nahliadnutiu a môže si urobiť výpisky z neho ako cenu, dátum nákupu a iné ...... prípadne urobiť kópiu. Nie je uvedené v žiadnom zákone ani usmerneniu, že kupujúci musí doklad odovzdať.
Takže asi toľko čo sa týka daňového dokladu reklamovaného tovaru.
Naposledy upravil kovex : 23.06.09 at 07:59 Dôvod: preklep
0 0
batorek batorek

batorek je offline (nepripojený) batorek

Dobrý deň.
Chcela by som sa spýtať aké sú práva na reklamáciu. Firma Pizzeria kúpila stroj na výrobu ladu a po roku sa pokazilo niečo.
Reklamovali sme a povedali nám že máme právo ako firma reklamovať len do jeného roku, že pre nás neplatí 2 ročná záruka.
Mali pravdu, že pr firmy platí len 1 ročná záruka? Prosím o informáciu ďakujem batorek.
0 0
SERVIS SERVIS

SERVIS je offline (nepripojený) SERVIS

Ahojte, ako by som mala postupovať a argumentovať v mojom prípade.Reklamovala som zimnú vetrovku, na ktorej sa pokazil zips, začal sa trhať dole, na jeho začiatku, plast sa oddelil od látky zipsu. Po mesiaci som išla pre bundu a oni mi tam našili jeden otrasný veľký kovový zips, ktorý tam nepasuje a je vhodný asi tak na monterky. A majiteľ mi odkázal, že mám byť rada, lebo zips sa nereklamuje, nevzťahuje sa naň záruka... Ja som vetrovku neprebrala, lebo sa mi vôbec nepáči čo tam našili... myslím že tam mali dať taký istý zips ako bol, pekný plastový, ktorý tam svedčí. Čo vy na to? Môžem uspieť? Dík
0 0

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať