Zavrieť

Porady

postup pri prechode na rodicovsku dovolenku

Dna 5.1.2009 mi konci materska dovolenka, na ktoru som nastupila z trvaleho PP, poradte aky je postup, co musim urobit ja a co spravia v praci pri prechode na rodicovsku dovolenku. Od decembra 2007 som aj dobrovolne poistena, co z toho pre mna vyplyva. Dovolenku chcem cerpat az po nastupe do prace, pracujem ako ucitelka. Dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    jankasm je offline (nepripojený) jankasm

    jankasm
    henique Pozri príspevok
    Dna 5.1.2009 mi konci materska dovolenka, na ktoru som nastupila z trvaleho PP, poradte aky je postup, co musim urobit ja a co spravia v praci pri prechode na rodicovsku dovolenku. Od decembra 2007 som aj dobrovolne poistena, co z toho pre mna vyplyva. Dovolenku chcem cerpat az po nastupe do prace, pracujem ako ucitelka. Dakujem
    Zamestnávateľ v práci len oznámi na poisťovne, SP aj ZP, zmenu, skončenie MD a začiatok RD. Žiadne iné povinnosti nemá.

    No a čo sa týka Teba, tak tvojou jedinou povinnosťou je ísť si na OÚPSVaR požiadať o rodičovský príspevok. Zo SP by Ti mal prísť nejaký papier o skončení MD k určitému dátumu, a s tým papierom sa treba potom hlásiť na OÚPSVaR. Materskú dostaneš potom za január len za 5 dní, no a rodičovský príspevok dostaneš v plnej výške.

    henique je offline (nepripojený) henique

    henique
    dakujem