Zavrieť

Porady

vypovedanie zmluvy s DIGI Slovakia

som aká som
Dobrý deň,
prosím poradte mi podla akého paragrefu sa mám odvolať. S danou firmou som uzatvorila zmluvu o pripojení v roku 2006 s viazanostou 1 rok. Všetko bolo o.k. až do 15.3.09 ked nastala porucha signálu alebo prímača.Nahlásili sme to do firmy a vraj máme čakať že pošlú technika. Tri týždne sa nič nedialo - technik nechodil.Znova som volala ,zase to isé " čakajte" , ale faktúru mi poslali na zaplatenie daného mesiaca. To ma naštvalo tak som vypovedala zmluvu spätne k 15.3.09 odkedy z dôvodu ich neschopnosti nevyužívame ich služby.Dnes mi prišla odpoveď že zmluvu vypovedajú k 31.5.09 a treba doplatiť za pripojenie do tohto dátumu. Zdá sa mi to trochu nelogické platiť za niečo čo nepoužívate pre ich neschopnosť. Je nejaký paragraf na ktorý sa dá odvolať???????
Naposledy upravil scorpions : 05.05.09 at 10:47
Usporiadat
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

Stanislav 1975 Pozri príspevok
Ale dúfam, že nie notársky-stačí zamestnancom,že potvrdí že ten podpis je autentický,nie?-ja napríklad keď preberám úmrtny list,alebo niečo také-tak ná kopiu napíšem,že som videl aj originál...
Teraz som to doplietol-to vyššie robím keď preberám nejaký dokument a keď preberám žiadosť tak napíšem číslo občaňaku a že som overil totožnosť...
Inak, neviem prečo ten fax akceptujeme-keď tam nieje origoš podpis...,ale akceptujeme
0 0
Chobot Chobot

Chobot je offline (nepripojený) Chobot

Stanislav 1975 Pozri príspevok
Ale dúfam, že nie notársky-stačí zamestnancom,že potvrdí že ten podpis je autentický,nie?-ja napríklad keď preberám úmrtny list,alebo niečo také-tak ná kopiu napíšem,že som videl aj originál...
Áno, buď zamestnancom pobočky, alebo môže aj notársky overený podpis poslať (ak má bližšie notára, než pobočku).
0 0
Chobot Chobot

Chobot je offline (nepripojený) Chobot

vitamin_r Pozri príspevok
hahahahahaahahha. oh moj boze, valam sa od smiechu.

mozete mi ukazat jeden § ktory vyzaduje aby bola vypoved urobena faxom alebo aby na nej bol overeny podpis?
Nemusím ti ukazovať žiadny paragraf, je to v našich Všeobecných poistných podmienkach, že vyžadujeme overený podpis.
0 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

Chobot Pozri príspevok
Áno, buď zamestnancom pobočky, alebo môže aj notársky overený podpis poslať (ak má bližšie notára, než pobočku).
A ak pošle výpoveď poštou-to neuznáte?Bez overeného podpisu?My to bežne uznávame...
Ale zasa keď sa jedná o výplatu peňazí,tak tiež treba dojsť radšej na pobočku-to neuznáme ani my...
0 0
Chobot Chobot

Chobot je offline (nepripojený) Chobot

Stanislav 1975 Pozri príspevok
A ak pošle výpoveď poštou-to neuznáte?Bez overeného podpisu?My to bežne uznávame...
Ale zasa keď sa jedná o výplatu peňazí,tak tiež treba dojsť radšej na pobočku-to neuznáme ani my...
Ak pošle poštou a neoverené, tak to neuznávame, pretože v zmysle zákona o legalizácii príjmov musíme účastníka obchodného vzťahu jednoznačne identifikovať. Dokonca podľa NBS by sme mali uchovávať kópie OP všetkých klientov, s čím ale nesúhlasíme, lebo znenie toho ustanovenia si vysvetľujeme inak.

Stalo sa pred viacerými rokmi napr. to, že pán si založil poistku, ale z určitých dôvodov sme ju museli zrušiť od začiatku (bol pre nás nepoisteteľný). Tak sme mu poslali list, aby nám oznámil číslo účtu. Prišiel nám list, riadne podpísaný (vtedy nebola podmienka overenia) a číslo účtu, kam sme peniaze poslali. Následne sa ozval ten pán, že kde má peniaze. Preverovaním bolo zistené, že ten list napísal jeho otec, ktorý býval na rovnakej adrese a mal rovnaké meno a dal si to poslať na svoj účet. Našťastie si to vyjasnili v rámci rodiny. Preto vyžadujeme overený podpis (teda overenie totožnosti, že ide o oprávnenú osobu).
0 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

Chobot Pozri príspevok
Ak pošle poštou a neoverené, tak to neuznávame, pretože v zmysle zákona o legalizácii príjmov musíme účastníka obchodného vzťahu jednoznačne identifikovať. Dokonca podľa NBS by sme mali uchovávať kópie OP všetkých klientov, s čím ale nesúhlasíme, lebo znenie toho ustanovenia si vysvetľujeme inak.

Stalo sa pred viacerými rokmi napr. to, že pán si založil poistku, ale z určitých dôvodov sme ju museli zrušiť od začiatku (bol pre nás nepoisteteľný). Tak sme mu poslali list, aby nám oznámil číslo účtu. Prišiel nám list, riadne podpísaný (vtedy nebola podmienka overenia) a číslo účtu, kam sme peniaze poslali. Následne sa ozval ten pán, že kde má peniaze. Preverovaním bolo zistené, že ten list napísal jeho otec, ktorý býval na rovnakej adrese a mal rovnaké meno a dal si to poslať na svoj účet. Našťastie si to vyjasnili v rámci rodiny. Preto vyžadujeme overený podpis (teda overenie totožnosti, že ide o oprávnenú osobu).
A vieš čo sa mne stalo? Uzavrel som poistku a klient ju neplatil a mal dlh na poistnom cca.29 tisíc korún a vieš čo si dovolil? Odvolal sa na súde,že on žiadnu zmluvu nepodpísal,mne do očí klamal,že som ho podpísal ja za neho a podobné finty...Ale však grafolog zistil, kde je pravda... a súdne trovy toho "klienta " stáli oveľa viac ako dlžna suma na poistnom...a dohodli sme sa aj na odškodnom mimosúdne za pošpinenie dobrého mena- doteraz neviem pochopiť, čo tým myslel,čo chcel dokázať,keď peniaze mal...
0 0
Chobot Chobot

Chobot je offline (nepripojený) Chobot

vitamin_r Pozri príspevok
ty budes asi robit v K00...... fuj

pozrel som si VPP u najvacsej poistovni (A) a oni to nemaju. je to len obycajna buzeracia zakaznika z vasej strany.
Nie, nie je. Ak si taký dobrý právnik, tak by si mal poznať zákon o ochrane pred legalizáciou príjmov. Ale vidím, že si nebol pri jeho tvorbe, nezúčastňoval si sa sedení s finančnou políciou, kde sme tento problém identifikácie zákazníka preberali. Tak prečo si myslíš, že to ovládaš lepšie ako ja, aj keď máš právnické vzdelanie?

A nie je to buzerácia zákazníka, ale jeho ochrana, aj keď to tak nevyzerá. Prečítaj si priklad z praxe (príspevok hore), prečo je dobré overiť si totožnosť klienta. ALebo mi chceš povedať, že môžeme komukoľvek vyplatiť poistnú sumu či odkupnú hodnotu z cudzej poistky, kto si uvedie číslo svojho účtu?
Naposledy upravil Chobot : 03.09.09 at 10:16
0 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

vitamin_r Pozri príspevok
ty budes asi robit v K00...... fuj

pozrel som si VPP u najvacsej poistovni (A) a oni to nemaju. je to len obycajna buzeracia zakaznika z vasej strany.
Musím sa zastať chobota- výpoveď zaslanú mailom ti neuzná nikto,žiadna organizácia,nielen poisťovňa ale nikto...
0 0
Chobot Chobot

Chobot je offline (nepripojený) Chobot

vitamin_r Pozri príspevok
wow, ty si ale geroj. sedel si s financou policiou? wow

identifikacia klienta? no to je ozaj problem. ked napisem ze ja Janko X. som s vami uzavrel zmluvu 4.5.2003 a mam klientske cislo 12345 a chcem ju vypovedat tak to je ozaj ze zlozity pravny a technicky problem zistit ze KTO vlastne vypovedava zmluvu.

stavim sa ze je kopa susedov ktori len tak z dlhej chvile budu za mna posielat vypovede mojich poistnych zmluv.

a tiez vieme ze overeny podpis je uplne neprestrelny a neda sa nijako "napodobnit".



ich problem, nie moj.

Vidím, že nemáš ani potuchy o zákone č. 297/2008, naštuduj si ho a potom môžeme diskutovať.
0 0
Chobot Chobot

Chobot je offline (nepripojený) Chobot

vitamin_r Pozri príspevok
daj mi § toho zakona kde je uvedene ze pri vypovedi poistnej zmluvy sa musi zakaznik legitimovat a/alebo mat notarsky overeny podpis.
Je to § 10 ods. 6 a 9:

(6) Povinná osoba je povinná overiť identifikáciu klienta, ktorý je fyzickou osobou, a identifikáciu každej osoby konajúcej za klienta, ktorý je právnickou osobou, ešte pred uzatváraním obchodného vzťahu alebo vykonaním obchodu za ich fyzickej prítomnosti, ak tento zákon neustanovuje inak.


(9) Overenie identifikácie osoby, ktorá je oprávnená prevziať plnenie zo životného poistenia a vzťahuje sa na ňu povinnosť identifikácie podľa odseku 2 písm. a), musí byť dokončené najneskôr v dobe, keď oprávnená osoba uplatní práva, ktoré jej prináležia zo životného poistenia alebo počas vyplatenia poistného plnenia.


A aby si to nemusel hľadať, tak overením idetifikácie sa rozumie podľa § 8:

Overením identifikácie sa na účely tohto zákona rozumie

a) pri fyzickej osobe overenie údajov podľa § 7 písm. a) v jej doklade totožnosti, 33) ak sú tam uvedené, a overenie podoby osoby s podobou v jej doklade totožnosti za jej fyzickej prítomnosti; u fyzickej osoby-podnikateľa aj overenie údajov podľa § 7 písm. a) na základe dokumentov, údajov alebo informácií získaných z úradného registra alebo inej úradnej evidencie, v ktorej je podnikateľ zapísaný, alebo z iného dôveryhodného a nezávislého zdroja,
0 0
Paula Paula

Paula je offline (nepripojený) Paula

vitamin_r Pozri príspevok
to co si tu dal sa nevztahuje na vypoved poistnej zmluvy.

Napíš nám sem (i do ostatných tém, do ktorých prispievaš) pekne prosím, ako je to po správnosti (vrátane príslušných §§-ov), radi sa necháme poučiť. Ďakujem .
0 0
Chobot Chobot

Chobot je offline (nepripojený) Chobot

vitamin_r Pozri príspevok
toto je typicka debata s panom moderatorom.

preco si poriadne neprecitas co tu davas.

to co si tu dal sa nevztahuje na vypoved poistnej zmluvy.
Sakra, mal si byť pri tvorbe zákona. Ty by si im to nandal všetkým.

Podľa tých tupcov výpoveď je tiež obchodným vzťahom, pretože výpoveď v životnom poistení je poväčšinou spojená s výplatou poistného plnenia odkupnej hodnoty. Ale ty si im to mal ukázať, akí sú to amatéri. A všetky poisťovne majú neschopných právnikov, lebo nedokázali min. financíí, kto je autorom zákona ani fin. políciu presvedčiť, že nemajú pravdu. Prečo nie si naším právnikom? Mali by sme po problémoch.

Nie je tam uvedené priamo, že sa to vzťahuje na výpoveď, ale podaním výpovede klient uvádza aj číslo účtu, kam sa majú peniaze vyplatiť. A kedže máme platiť, tak musíme pred platbou osobu prijímateľa obchodu overiť a identifikovať.
0 0
emilia26 emilia26

emilia26 je offline (nepripojený) emilia26

Ďakujem vám za príspevky, vlastne by som chcela, aby sa táto rubrika volala - máte problem s digi tv . Pretože ja ho mám a určite nie som jediná. Preto som chcela s nimi vypovedať zmluvu a to čo najrýchlejšie k 1.9.09 , preto som to spravila mailom. Ale napisala som to pekne vo worde podpisala oskenovala a poslala spolu so sťažnosťou. a oni mi vypisujú, že to nemôžu akceptovať, že to mám poslať poštou a že tam bude ešte 1mesiac výpovedná lehota. Ano majú to aj vo všeobecných podmienkach 14.6.(ak by niekto chcel nakuknut), ale sú tam aj body 14.22 a 14.23 na ktore sa odvolavam ja, lebo oni si nesplnili zaväzky voči mne a ani po opakovanej reklamacii chybu na ich prijimaci neodstranili. Prečo by som ja na nich mala mínať peniaze a čas, keď oni na mna kašlu. Čítala som na webe mnoho sťažnosti na nich.Proste nerozumiem tomu, ako môze takato firma takto existovat.Ich partneri majú problemy s nimi, zakaznici zas s partnermi a dookola to iste proste zacarovaný kruh. Dala som podnet aj na SOI, som zvedava čo mi odpišu.
0 0
Chobot Chobot

Chobot je offline (nepripojený) Chobot

emilia26 Pozri príspevok
Ďakujem vám za príspevky, vlastne by som chcela, aby sa táto rubrika volala - máte problem s digi tv . Pretože ja ho mám a určite nie som jediná. Preto som chcela s nimi vypovedať zmluvu a to čo najrýchlejšie k 1.9.09 , preto som to spravila mailom. Ale napisala som to pekne vo worde podpisala oskenovala a poslala spolu so sťažnosťou. a oni mi vypisujú, že to nemôžu akceptovať, že to mám poslať poštou a že tam bude ešte 1mesiac výpovedná lehota. Ano majú to aj vo všeobecných podmienkach 14.6.(ak by niekto chcel nakuknut), ale sú tam aj body 14.22 a 14.23 na ktore sa odvolavam ja, lebo oni si nesplnili zaväzky voči mne a ani po opakovanej reklamacii chybu na ich prijimaci neodstranili. Prečo by som ja na nich mala mínať peniaze a čas, keď oni na mna kašlu. Čítala som na webe mnoho sťažnosti na nich.Proste nerozumiem tomu, ako môze takato firma takto existovat.Ich partneri majú problemy s nimi, zakaznici zas s partnermi a dookola to iste proste zacarovaný kruh. Dala som podnet aj na SOI, som zvedava čo mi odpišu.
O DiGi TV je na porade viacero tém, stačí si dať do vyhľadávača "digi". Našiel som jednu, ktorá sa venuje práve výpovedi zmluvy s DiGi TV, tak som tú tvoju spojil s tou staršou.

Inak o samotnej DiGi TV je tu jedna rozsiahla téma :

http://www.porada.sk/t26003-p22-www-digi-tv-sk.html
0 0

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať