Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
MatoB MatoB

MatoB je offline (nepripojený) MatoB

Dodnes nevyriešená záhada... ...viac
Ten kreten mal uz davno sediet, pomali prejde rok od vtedy co zacal posielat faktry a stale sa to taha tahá, taháá, tahááá, taháááááá a stale posiela faktury a posiela a posiela. Kde sme na Slovensku?
0 0
MatoB MatoB

MatoB je offline (nepripojený) MatoB

Dodnes nevyriešená záhada... ...viac
Este 2 otakzy.

Len tak cistou nahodou nemali by sa pohladavky vymahat len na zaklade sudneho prikazu???

Je len ze ci nahodou....



Druha otazka nazov spolocnosti
South Ocean Investment Corp. mi pripada ako keby vznikol zo Slovenskej Obchodnej Inšpekcie.

Ja keby som na mieste majitela tychto firiem inak okrem ineho aj slepemu pride, ze majitelom South Ocean Investment Corp. je Hlavac a Adamca tak sa hambim jak.....
0 0
jusike jusike

jusike je offline (nepripojený) jusike

No žiaľ, sme na Slovensku.
0 0
mh22 mh22

mh22 je offline (nepripojený) mh22

preco ste prekvapani? sud bude trvat niekolko rokov. ani to ze niekoho zatvoria nezrusi tie faktury, lebo veritelom je spolocnost, nie fyzicka osoba.

ak web content presvedci sud ze postupila pohladavky na seychelly tak ten sud neskonci v tomto storoci.
0 0
Fezoj1964 Fezoj1964

Fezoj1964 je offline (nepripojený) Fezoj1964

VYDIERANIE POKRAČUJE !

Vážený klient!