Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
JozkokozleJ JozkokozleJ

JozkokozleJ je offline (nepripojený) JozkokozleJ

A este k tomu doruceniu pisomnosti:

Zakon c. 108/2000 Zb., o ochrane spotrebitela pri podomovom predaji a zasielkovom predaji, v § 10 odst. 3 (ten sa tyka zasielkoveho predaja) hovori:
"Predavajuci je povinny najneskor v den dodania tovaru alebo zacatia poskytovania sluzby dorucit spotrebitelovi pisomne informacie, ktore mu poskytol podla odseku 1 prostriedkami komunikacie na dialku."

Z uvedeneho vyplyva, ze pisomne dorucenie sa mysli v zmysle fyzickeho dorucenia (do schranky fyzickej - nie emailovej), nakolko tieto informacie spotrebitelovi uz bolo raz zaslane prostrednictvom prostriedkov komunikacie na dialku.
§ 10 odst. 5 vsak hovori:
"Odseky 3 a 4 sa nevztahuju na sluzby poskytnute prostrednictvom prostriedkov komunikacie na dialku, ak sa poskytli iba raz a prevadzkovatelprostriedku komunikacie ich zuctoval na dialku ..."
Tu je otazne, co sa mysli pod pojmom "poskytli iba raz". Ja by som to vylozil -jednorazovo. A sluzba pristupu k onym strankam je poskytovana opakovane, t.j. prihlasit sa do nej mozes viackrat (opakovane) a teda prevadzkovatel ti sluzbu poskytol viackrat, nez raz.
Tot moj pohlad na onen paragraf.
Naposledy upravil JozkokozleJ : 07.11.09 at 23:30
0 0
milan_k milan_k

milan_k je offline (nepripojený) milan_k