Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
laurinka3 laurinka3

laurinka3 je offline (nepripojený) laurinka3

domenico.office Pozri príspevok
Ty si kto laurinka....? Myslím, že je tu niekto iný bez znalostí, keď sa registruje svojim menom na pochybné weby. Na Poradu si v svojom profile ani nevieš vyplniť kontaktné info, či iné, vystupuješ tu ako nejaký anonym narozdiel odomňa.... Na nikoho som osobne nezaútočil a ty to robíš. V budúcnosti si odpusť rady typu, ty sa tu nevyjadruj. Ja sa budem vyjadrovať k tomu, čo ja budem chcieť, je to moje právo a ty mi ho nevezmeš!!!!
Ze bez znalosti????
Najprv by si mal navstivit tu kamennu kniznicu, aby si mal nejake znalosti.
-po prve: ako to chodi v takej kniznici s registraciou
-po druhe: aby si nejake znalosti z vypozicanych knih nadobudol
0 0
Charon Charon

Charon je offline (nepripojený) Charon

Tsubasa wa yume soshite sore e ... ...viac
Navrhujem zavrieť tému. Myslím si, že už nieje čo riešiť. Táto téma si nezáslúži 87x príspevkov. A začína sa strácať slušnosť a zdvorilosť. Ako uviedol misomiso, stáva sa z nej lowendová diskusia, čo nič nerieši iba sa snaží vyvolať flame.

Záver:
- Stránky boli zriadené za účelom uvedenia ľudí do omylu, klasické sociálne inžinierstvo. Ak by obsahovali niečo špeciálne, tak cena za vstup na takúto elitnú stránku by mohol byť spoplatnený, ale obsahuje bežné a voľne dostupné aplikácie.