Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
matqo matqo

matqo je offline (nepripojený) matqo

JOVI : napis "panovi" premierovi alebo "ujovi" kalinakovi , niekto z nich si isto rad prihreje polievocku len nezabudni spomenut ze podvedenych sa da ratat na tisice (podla variabilnych symbolov)
0 0
ddino ddino

ddino je offline (nepripojený) ddino

všimli ste si že už stihli zmeniť VOP?

tak ak niekomu prišli mailom /pretože mne nie/ tak ich prosím uchovajte.
0 0
feronas feronas

feronas je offline (nepripojený) feronas

včera prišla faktura aj mne a platit ju určite nebudem.
0 0
Samiria Samiria

Samiria je offline (nepripojený) Samiria

Pri informáciach z nemeckých blogov a stránok, ktoré som si práve prečítala sa mi javí, že pán V.Adamča bude asi dosť veľké zviera s nekalými praktikami... Dokonca na neho a jeho firmy registrované v Nemecku sú na nem.stránkach vypísané upozornenenia a varujú pred registráciou na nich !!! Každopádne som na nem. bolgu našla tipy ako postupovať v týchto prípadoch, čo robiť, na koho sa obrátiť, takže idem študovať a ked budem mať niečo zaujimavé určite to tu zavesím =D
Držte palce!!!
0 0
Jana8952 Jana8952

Jana8952 je offline (nepripojený) Jana8952

Konečne niekto sem napíše čo presne treba robiť. Len určite napíš
0 0
lupuska lupuska

lupuska je offline (nepripojený) lupuska

Takze, mne odpisali dnes: