Zavrieť

Porady

daňové priznanie pre dôchodcu za rok 2009

Dobrý deň.

Chcem sa spýtať, aké daňové priznanie (A,B) podáva dôchodca:
a) keď poberal dôchodok za celý rok
b) keď začal poberať dôchodok od 1.3.2009?

Počas roka pracovali na dohodu na tri mesiace a príjem za prácu na dohodu neprekročil tých cca 2000 eur. Čo treba vypísať v priznaní?

Ďakujem, som laik a dúfam, že sa z tohoto dá pochopiť čo potrebujem.
Usporiadat
mariana11 mariana11

mariana11 je offline (nepripojený) mariana11

ivetakli Pozri príspevok
Ahojte, prosím Vás máme u nás jednu dôchodkyňu, pracovala v r.2009 na dohodu, mala príjem 1457,81 - daň 276,95 a zrážková daň príjem 644,02 - daň 122,34. Nejaká známa jej robila DP, kde zrátala oba príjmy, nárok na NČ nemá, takže jej nevyšlo nič vrátiť. Keby príjem so zrážkovou daňou nezarátala do DP vyšlo by jej vrátiť 276,95 €. Môže podať ešte opravné DP, aby jej bola vrátená daň?
môžeš ale nie opravné, ale dodatočné
0 0
ivetakli ivetakli

ivetakli je offline (nepripojený) ivetakli

vrelá vďaka
0 0
vieroslava vieroslava

vieroslava je offline (nepripojený) vieroslava

Opravné nie, ale dodatočné áno.
0 0
lubka7459 lubka7459

lubka7459 je offline (nepripojený) lubka7459