stanley080 Ľudia, stalo sa ešte niekomu niečo tak neuveriteľné ako mne? Čítajte prosím do konca, naozaj ma zaujíma, či sme tu my už ozaj ako v kocúrkove a robia si tu z nás dobrý deň. TAkže: keďže stránka drsr nefungovala, poslala som súhrnné výkazy náhradným spôsobom . Avšak potom už znova fungovala, tak som pre istotu (som v tomto smere veľký pedant) poslala všetky súhrnné výkazy dňa 20.4.2010, čiže v termíne ešte raz, už klasicky cez stránku drsr, zaručené elektronickým podpisom, všetky správy o doručení a akceptácii mám uložené. A včera volala konateľovi do rakúska (neviem prečo nie mne, keď sú všade uvedené moje kontaktné údaje) pani z daňového úradu malacky, že prídu do adresy firmy - Rohožník a musí tam byť prítomná osoba poverená na podávanie súhrnného výkazu - čiže majiteľ našej účtovníckej firmy, na ktorého je napísaný daný elektronický podpis. Že oni si teraz robia tú kontrolu či to podala oprávnená osoba a musia s nami spísať zápisnicu. Ja som pani povedala, že ja som ten súhrnný výkaz poslala ešte raz toho 20.4., už korektne podpísaný zaruč.elektr.podpisom, a pokiaľ viem, ak sa to termínu podá aj 100 dokumentov, vždy platí posledný podaný. A ona si stále len to svoje vraví, že to je celoplošné nariadenie zhora a že oni prídu do toho Rohožníka na overenie a že aj keď som to poslala aj cez zaručený elektronický podpis, že oni to proste musia urobiť. Viete si predstaviť, čo to pre nás znamená?
1. musíme ísť do rohožníka, podotýkam že naša firma má sídlo v Trnave, kto mi preplatí cestovné, čas strávený na daňovom úrade a telefonne poplatky ktore som minula polhodinovym telefonovaním s danou pani???!
2. takýchto klientov máme viacero, roztrúsených na daňových úradoch po celom slovensku, sídla firiem sú tiež roztrúsené, my predsa nemôžeme chodiť kam nám daňový úrad nakáže kvôli akémusi overeniu!!! Disponujeme ZARUČENÝM elektronickým podpisom, ktorý sme si kvôli súhrnným výkazom museli kúpiť, išli sme preňho do serede, konatelia nás museli splnomocniť, všetko notársky overené, museli navstíviť dané daňové úrady, čakali sme kým to spojazdnia, stránku drsr neboli schopní od začiatku roka dať do takého stavu aby fungovala. Všetko som poslala dva razy kvoli svojej pedantnosti a oni my teraz zavolajú, že ja mám ist do malaciek za ucelom overenia???
3. ako my teraz budeme vyzerať, keď si oni vyvolávajú konateľom, ktorých sme ubezpečovali, že sa budú písomnosti posielať cez náš elektronický podpis a v tomto smere nemusia podpisovať žiadne papiere?
4. načo som celý ten cirkus odosielania súhrnných výkazov absolvovala - nepojazdná stránka, stiahnutie všetkých súborov aby to šlo, nervy lebo to aj tak nešlo, telefonické kontaktovanie technickej podpory, večne obsadená linka, zaslanie súhrnného výkazu náhradným riešením + pre moju pedantnosť zaslane v rámci termínu ešte raz, tentoraz už so zaručeným elektronickým podpisom, všetky správy o doručení a akceptovaní uložené, keď mi teraz vyvolávajú že ja mám ísť do malaciek a spísať s nimi nejakú zápisnicu? A to sa mi teraz začnú ozývať zo všetkých daňových úradoch na celom Slovensku? Napíšte prosím, ozvali sa aj vám už takto z daňového? Aj vás nútia byť prítomný v sídle firmy za účelom overenia?