lenkak
Vlasta všetko má svoje výhody aj nevýhody.
- spoločné účto - len to čo sa týka združenia.
- ak majú aj iné aktivity, tie uvádzaš u každého v účte zvlášť a na konci roka im podľa % miery zo zmluvy porozdeľuješ k ich účtu. A tak im spravíš každému daňové priznanie.
- fondy každému zvlášť
- ešte dodávam, že budeš mať aj 3 daňové priznania - daň z príjmov FO.
Ďakujem, tak som aj predpokladala, že budú 3 DP FO.
A bank.účet musí mať združenie, alebo tak ako u FO, môže byť len pokladňa?, lebo nerada by som im viedla ešte aj 3 bežné účty, a vôbec, to mi už pripadá také neefektívne, najmä, čo sa týka poplatkov.
A ešte sa spýtam, ak uzatvárajú nejakú zmluvu, napr.-kúpnu, pracovnú - podpisujú obaja členovia združenia, alebo len jeden, a to musí byť konkrétne určené v zmluve o združení?
A majetok - je majetkom združenia, alebo jednotlivcov ?
Je to iné ako obč.združenie, ktoré účtujem a má živn.list, je založené taktiež za účelom zisku ( nakoľko neziskovú činnosť za 2 roky ani nemalo!).