Zavrieť

Porady

Reklamácia

Dobrý deň, rada by som Vás poprosila o názor či mám šancu uspieť s podaním reklamácie. Konkrétne ide o to, že pri uzatváraní zmluvy s mobilným operátorom (pred dvoma rokmi) sa ma dotyčná pani spýtala, či mám záujem o službu internet v mobile. Odmietla som, avšak povedala, že mi poskytnú danú službu na dva či tri mesiace zadarmo. Ja som službu vôbec nevyužívala, ale včera mi prišla sms s upozornením, že som k dňu 17.11. prekročila spotrebu o viac ako 5MB (dokopy som ,,spotrebovala" 9 MB za celkovo 40 eur, pričom som musela mať internet zapnutý bez toho aby som vedome dačo sťahola alebo listovala stránky na internete). Keď som volala na službu zákazníkov povedala, že mi službu okamžite zrušia, ale faktúru zaplatiť musím. Mám vôbec šancu uspieť, keďže som so službou nesúhlasila a napriek tomu mi ju nechali aktivovanú?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.