Dobrý deň,
chcela by som sa opýtať, mám vystavené faktúry, ktoré nemám zaplatené a pravdepodobne budú uhradené až v novom roku, keďže plánujem zrušiť živnostenské oprávnenie, zaujíma ma, aký je postup pri účtovaní v JÚ týchto nezaplatených faktúr, či musím pri ukončení živnosti všetko zaúčtovať do peňažného denníka ako keby som ich mala zaplatené alebo nie. A tiež záväzky, ktoré nemám uhradené, či je pri nich taký istý postup ako pri pohľadávkach?
Ešte mám jednú otázku do kedy musím podať DP po ukončení živnosti? A ako to je napríklad potom z nedoplatkom zdravotného poistenia, keďže tiež bude zaplatené až po novom roku. Tiež napríklad ukončím živnosť 30.11. a musím zaplatiť aj odvody za 11/2010 až v 12/2010 ako toto zaúčtujem a kedy?
Ďakujem veľmi pekne za odpoveď!