Zavrieť

Porady

Systém Windows 7 mi odišiel už 20x

Dobrý deň,

mám veľmi vážny problém s počítačom, a ak by som mal byť úprimný, sám sa čudujem, že ešte neletel von oknom.

Rád by som začal úvodom. Študujem kartografiu a tomu je prispôsobený aj software v mojom počítači. Som počítačovo zdatný, mám za sebou niekoľko úspešných oživení zničených počítačov a samé úspešné (okrem nižšie uvedených) naformátovania PC.

Od roku 2004 som mal stolový počítač so systémom Windows XP. Nepamätám si aký mal procesor, no operačná pamäť bola 1 GB. Vzhľadom na to, že pri kartografii, človek vykresľuje mapy, prestával stačiť. Fungoval však dobre. Na konci svojho "života" mu začal odchádzať zdroj (niekedy sa nezapol, inokedy zamrzol, ale nie softvérovo, ale na tvrdo). Zdroj bol zo staršieho počítača z roku 2000, takže to bolo pochopiteľné.

V marci 2010 som sa teda rozhodol, že si zaobstarám notebook HP Pavilion dv7 s operačným systémom Windows 7 Home Premium 64bit. Priniesol som ho domov, spustil a bol som očarený. Fungoval ako hodinky. Bol rýchly a vykresľovanie máp bolo ako z rozprávky. Operačná pamäť 4 GB RAM, 1,6 GHz procesor, 7 jadier.

Všetko bolo super až do jedného septembrového dňa, kedy sa mi počítač nespustil. Posledná vec, čo si pamätám bolo, že som dovolil programu Mozzila Firefox stiahnuť aktualizáciu. Systém nenabehol, iba núdzový režim. Nech som skúšal msconfig.exe akokoľvek, jednoducho systém nešiel. Tak som si veci zálohoval a disk naformátoval.

Systém vydržal 15 dní, keď znova po povolení stiahnuť aktualizácie pre Mozillu Firefox odišiel. tentokrát nešiel ani núdzový režim, len biely kurzor na čiernej ploche. Sranda bola tá, že ak som čakal 15 minút - osamostatnený biely kurzor sa dal do šetriča a po pohnutí sa znova objavil. Podarilo sa mi dostať na disk C: no na moje prekvapko tu nič nebolo. No nič - format.