Podpísala som zmluvu na ďalší paušál a brala som si nový telefón s doplatkom 19€, chcela som to uhradiť kartou, alebo na faktúru, kedže to nebolo možné musela som si isť vybrať hotovosť s tým, že mi zatiaľ všetko pripravia. Keď som sa vrátila mala som už telefón zbalený, podpísala som zmluvu a odišla som. Doma som si do neho dala svoju kartu, bola v ňom však slabá baterka dala som ho teda nabíjať na 14 hodín. Potom som v ňom našla sms a čísla, ktoré nepatrili mne. Neskôr som zistila, že pred mesiacom mala daný telefón moja suseda a tá ho bola vrátiť, že sa rýchlo vybíja, no ona nemala ešte podpísaný paušál tak jej ho vymenili za iný.
Mobil aj po nabíjaní vydržal pol dňa. Bola som ho vrátiť do predajne s tým, že žiadam nový telefón na ktorý mám nárok a nie použitý, ktorý už niekto vrátil. Samozrejme popierali fakt, že je to ten istý mobil, ktorý vrátila moja suseda pred mesiacom a ja som to nemala ako dokázať. Jediné riešenie čo mi ponúkli bolo, že ho môžem reklamovať ako pokazený a čakať na vyjadrenie servisu. Po troch opravách mám nárok na nový inak nie, lebo výr.číslo je priradené k mojej zmluve a to sa nedá zrušiť.
Vie mi niekto poradiť čo s tým?