Zavrieť

Porady

Mobil - reklamácia

Kto poradí?
Mám od spoločnosti T_Mobil telefón LG, ktorý jeuž šiestykrát pokazený, stále tá istá chyba. Prejavuje sa tak, že na mobil sa mi nik nedovolá a ja to zistim, až keď chcem volať, vtedy mi oznámi "skontrolujte SIM". Pri mojej prvej reklamácii mi operátor odporučil vypnúť mobil, vybrať SIM, opäť ju vložiť a zapnúť, čo aj fungovalo. Lenže tato chyba sa zopakovala asi po mesiaci. Pri mojej ďalšej reklamácii mi odporučili kúpiť si novú SIM kartu, čo som urobil a tf. sa o mesiac pokazil znovu. Tak som to opäť reklamoval. T-Mobil tf. odoslal do opravy. Vrátili mi ho späť ako funkčný, ale závada sa objavila opäť. Pri tretej, štvrtej a piatej reklamácii som požiadal zamestnanca, aby do preberacieho protokolu uviedol, že tf. je pri odovzdaní nefunkčný, pretože ak somžiadal výmenu tf. odpovedali mi že závadu musí potvrdiť ich zmluvný opravar, čo samozrejme nikdy nepotrdil, pretože pri vypnutí a zapnutí mobil nejaký čas funguje.
Čo robiť?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Zoltán Kovács je offline (nepripojený) Zoltán Kovács

    človek, príliš dôverčivý, a niekedy aj idealista, ktorý verí v dobro človeka ...viac Zoltán Kovács
    Marián III
    Kto poradí?
    Mám od spoločnosti T_Mobil telefón LG, ktorý jeuž šiestykrát pokazený, stále tá istá chyba. Prejavuje sa tak, že na mobil sa mi nik nedovolá a ja to zistim, až keď chcem volať, vtedy mi oznámi "skontrolujte SIM". Pri mojej prvej reklamácii mi operátor odporučil vypnúť mobil, vybrať SIM, opäť ju vložiť a zapnúť, čo aj fungovalo. Lenže tato chyba sa zopakovala asi po mesiaci. Pri mojej ďalšej reklamácii mi odporučili kúpiť si novú SIM kartu, čo som urobil a tf. sa o mesiac pokazil znovu. Tak som to opäť reklamoval. T-Mobil tf. odoslal do opravy. Vrátili mi ho späť ako funkčný, ale závada sa objavila opäť. Pri tretej, štvrtej a piatej reklamácii som požiadal zamestnanca, aby do preberacieho protokolu uviedol, že tf. je pri odovzdaní nefunkčný, pretože ak somžiadal výmenu tf. odpovedali mi že závadu musí potvrdiť ich zmluvný opravar, čo samozrejme nikdy nepotrdil, pretože pri vypnutí a zapnutí mobil nejaký čas funguje.
    Čo robiť?
    Pri reklamácii tej istej vady 3x máš zo zákona nárok na vrátenie peňazí. Keď ti to nechcú vrátiť kľudne im pripomeň, že existuje aj SOI. Mne to zatiaľ vždy zabralo, keď som mal podobný problém.

    Marián III je offline (nepripojený) Marián III

    Marián III
    To som aj urobil, lenže on mi vždy tvrdi, že nestačí ak chybu potvrdim ja aj on, ale musí ju potvrdiť nejaky opravár, s ktorím ja nemám nič spoločné. Nech si ho (TF) kľudne odnesiem na SOI.

    Zoltán Kovács je offline (nepripojený) Zoltán Kovács

    človek, príliš dôverčivý, a niekedy aj idealista, ktorý verí v dobro človeka ...viac Zoltán Kovács
    Marián III
    To som aj urobil, lenže on mi vždy tvrdi, že nestačí ak chybu potvrdim ja aj on, ale musí ju potvrdiť nejaky opravár, s ktorím ja nemám nič spoločné. Nech si ho (TF) kľudne odnesiem na SOI.
    Minimálne by som napísal na SOI sťažnosť, s presným popisom vzniknutej situácie. Priložil by som tam aj doklady o reklamácii, o oprave atď. List adresuj na krajskú SOI podľa sídla predajcu, resp. prevdzky. Inak môžu byť ešte účinné aj Lampáreň na Markíze...a iné relácie.

    Zita5 je offline (nepripojený) Zita5

    Nech robíme čokoľvek, má nám záležať na tom, čo robíme, nie na tom, či nás niekto vidí. Cicero ...viac Zita5
    smith
    Minimálne by som napísal na SOI sťažnosť, s presným popisom vzniknutej situácie. Priložil by som tam aj doklady o reklamácii, o oprave atď. List adresuj na krajskú SOI podľa sídla predajcu, resp. prevdzky. Inak môžu byť ešte účinné aj Lampáreň na Markíze...a iné relácie.

    Musíš byť nekompromisný, tak ako T-mobile , tam ak niekto neuhradí fa tak ho vypnú , tiež používajú svoje praktiky .
    Žiadaj to , na čo máš nárok .A toľko krát opakovaná oprava o niečom už hovorí .
    Presne postupuj podľa hore citovaného príspevku a neboj sa pustiť do toho .

    LubicaN je offline (nepripojený) LubicaN

    LubicaN
    smith
    Pri reklamácii tej istej vady 3x máš zo zákona nárok na vrátenie peňazí. Keď ti to nechcú vrátiť kľudne im pripomeň, že existuje aj SOI. Mne to zatiaľ vždy zabralo, keď som mal podobný problém.
    Súhlasím s tým. Treba sa brániť všetkými zbraňami. Môžeš ešte skúsiť ísť na iné predajné miesto, aj to u mňa zabralo...na jednom mi povedali že u tohto typu MT je to normálne (mala som menej závažný problém), na druhom reklamáciu zobrali...

    ...ja som mala čosi podobné ešte za slobodna s mojim prvým mobilom - Ericssonom A1018s. Ten mi po druhej oprave a písomnom bombardovaní (vtedy ešte) Globtelu vymenili za iný. Lenže aj nový telefón robil presne to isté ("svojvoľne" si menil nastavenia)... Potom sa do toho pustil môj "takmer manžel" a vydupali sme preskúšanie mobilu i SIM karty...a prišli na to, že ericssony by mali mať stále tú istú kartu a nepoužitú v inom mobile. Mne počas prvej reklamácie poskytli náhradný telefón Nokia. No a môj šikovný ale žiarlivý Ericsson to nezniesol a tým sa pokazila SIM karta. Tak mi na náklady Globtelu poslali domov po UPS novú SIM kartu. Tá fungovala asi pol roka. Potom začal opäť "blbnúť" keď mi niekto na mobil zazvonil a ja som hovor neprijala, prepísal mi v zozname hovorov dátumy a časy - všetky boli totožné s dátumom a časom neprijatého hovoru. Skúsili sme to na predajnom mieste a keď to videli aj pracovníci neveriacky krútili hlavami že toto ešte nevideli. Telefón teda išiel opäť do opravy a čo ma vytočilo vrátili mi ho po tuším 35 dňoch s tým, že som nenahlásila nejaký kód a oni ho nevedeli zapnúť... Po mesiaci prišiel list od riaditeľa reklamačného oddelenia že nakoľko nebola z ich strany dodržaná 30 dňová lehota mám nárok od zmluvy - kúpy akciového telefónu odstúpiť a oni mi vrátia peniaze... Tak som po dvoch rokoch vrátila starý pokazený telefón a dostala som svojich 750,-- Sk.

    ...Poučenie na záver: Nenechaj sa odbiť, požiadaj o preskúšanie autorizovaným servisom - zvyknú robiť aj tak, že predmetný telefón oni skúsia napr. týždeň používať...žiadaj za čas nedobrovoľného nepoužívania MT dobropisovať časť paušálu (orange to robí). A v každom prípade si ustriehni 30 dňovú lehotu na vybavenie reklamácie.

    Braňo je offline (nepripojený) Braňo

    Braňo
    My sme na firme mali tiež tie "imidžové" vyklápačky LG. Všetky išli do pol roka na reklamáciu. Ukazovali napríklad päť paličiek (signál) a nikto sa na ten mobil nedovolal. T-Mobile takúto reklamáciu neuznal, tak sme urobili trošku bordel v T-Mobile, nakoľko máme viacej mobilov, zrejme by o nás nechceli prísť, vymenili nám tieto LG za Nokie a bez problémov. Vyzerá to na sériovú vadu telefónov, lebo sme to mali na viacerých.

    evina je offline (nepripojený) evina

    evina
    Marián III
    To som aj urobil, lenže on mi vždy tvrdi, že nestačí ak chybu potvrdim ja aj on, ale musí ju potvrdiť nejaky opravár, s ktorím ja nemám nič spoločné. Nech si ho (TF) kľudne odnesiem na SOI.
    Tento istý problém som mala aj ja s mobilom inej značky . Vždy keď som s ním vyšla do hmlistého počasiaˇ, tak sa mi vypol po pol hodine. Chyba sa opakovala 4x a evidentne ju videli aj pri preberaní telefonu do opravy. Keď som ho prebrala po oprave prechádzala som sa s ním pol hodiny po parkovisku a vrátila ho hneď späť už nepoužiteľný. Ja som deklarovala zakaždým tú istú chybu, ale servis /zrejme vycvičený/ mi zakaždým akože opravil niečo iné-raz prehral soft, 2x tlačítka a pod. takže pri požadovanej výmene mi povedali, že sa nejednalo o tú istú závadu a tentokrát sa mi bohužiaľ nepodarilo pochodiť na žiadnych inštanciách ani u operátora, ani v servise ani v SOI.
    P.s. Potom mi vypadol z auta na parkovisku a po pol roku začal konečne fungovať

    Marián III je offline (nepripojený) Marián III

    Marián III
    Napísal som sťažnosť na T Mobil do Bratislavy a oni ju uznali a telefonicky vyzvali predajňu aby mi tf. vymenila za iný (akýkoľvek o ktorý požiadam).
    Takže po 3 mesiacoch som uspel, ale až v Blave.
    Vďaka za rady a pripomienky.
    Marián

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.