Stanislav 1975 Nesúhlasím s tebou, ale nebudem sa hádať...
Napr. na bločku nemusí byť presne špecifikovaný výrobok, napr. výrobné číslo a pod.-takže je ťažko posúdiť,či ide naozaj o ten istý výrobok uvedený na bločku...
Ja by som reklamáciu bez záručného listu určite neuznal...
A mal by si zle, lebo ja by som sa určite obrátila na SOI
Čo myslíš, kto z nás dvoch by bol úspešný?
Kto by platil pokutu?
To, že má predávajúci nastavenú pokladňu tak, že sám nevie, čo pod kódmi má, je jeho problém.
(Skús si prečítať to, čo je v tom odkaze. Najmä časť o tom, že záručný list nie je predávajúci povinný dať automaticky. Neviem si predstaviť, ako by mi napr. v takom obchode s oblečením vypisovali ku každému bloku z ERP aj záručný list.)