Zavrieť

Porady

reklamacia baby annabell

dobry den,

viete niekto ako je to s reklamaciou babiky? Dcera ma dva roky a otocila jej hlavicku asi nasilu, tak teraz ju ma vykrutenu doboku a nejdu ani funkcie..
neviem, ci je to na reklamaciu, teda, ci je uznatelne, aby 2rocne dieta pokazilo babiku, ktora je urcena na hranie...
dakujeeem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Zoltán Kovács je offline (nepripojený) Zoltán Kovács

    človek, príliš dôverčivý, a niekedy aj idealista, ktorý verí v dobro človeka ...viac Zoltán Kovács
    Určite to nie je na reklamáciu.

    andamante je offline (nepripojený) andamante

    andamante
    este by ma zaujimalo, ci treba skladovat povodne krabice od napr. elektroniky kvoli pripadnej reklamacii??

    Llívia je offline (nepripojený) Llívia

    Llívia
    andamante Pozri príspevok
    este by ma zaujimalo, ci treba skladovat povodne krabice od napr. elektroniky kvoli pripadnej reklamacii??
    Nie. Predávajúci nemá právo ti odmietnuť prevziať reklamáciu kvôli tomu, že nemáš pôvodný obal.
    (Výnimkou môže byť len predĺžená záruka, t.j. dlhšia než zákonná, kedy si môže stanoviť podmienky, za ktorých táto predĺžená záruka platí, napr. aj ten obal.)

    Leggy je offline (nepripojený) Leggy

    Leggy
    A čo ak som stratila bloček a záručný list od elektroniky,ktorá je ešte stále v záruke.Mám len krabicu,kde je názov firmy.

    Llívia je offline (nepripojený) Llívia

    Llívia
    Leggy Pozri príspevok
    A čo ak som stratila bloček a záručný list od elektroniky,ktorá je ešte stále v záruke.Mám len krabicu,kde je názov firmy.
    Záručný list k reklamácii nepotrebuješ, dôležitý je doklad o kúpe (bloček). Ak nemáš ani jedno, ani druhé, je len na predávajúcom, či ti reklamáciu uzná.

    Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

    Stanislav 1975
    Leggy Pozri príspevok
    A čo ak som stratila bloček a záručný list od elektroniky,ktorá je ešte stále v záruke.Mám len krabicu,kde je názov firmy.
    No tak to máš smolu- to určite nevyreklamuješ- to sú najhlavnejšie veci k reklamácii...

    Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

    Stanislav 1975
    Llívia Pozri príspevok
    Záručný list k reklamácii nepotrebuješ, dôležitý je doklad o kúpe (bloček). Ak nemáš ani jedno, ani druhé, je len na predávajúcom, či ti reklamáciu uzná.
    Záručný list potrebuje- vlastne práve ten slúži k reklamácii

    Llívia je offline (nepripojený) Llívia

    Llívia
    Stanislav 1975 Pozri príspevok
    Záručný list potrebuje- vlastne práve ten slúži k reklamácii
    Nie je pravda. Ak nemáš záručný list, ale máš doklad o kúpe, predávajúci nemá právo odmietnuť ti prevziať reklamáciu.
    Predávajúci nie je povinný dať ti záručný list. Je povinný tak urobiť, iba ak oň požiadaš.

    Niečo o reklamáciách je aj tu:
    http://www.pravaspotrebitela.sk/inde...hures&itemid=9

    Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

    Stanislav 1975
    Llívia Pozri príspevok
    Nie je pravda. Ak nemáš záručný list, ale máš doklad o kúpe, predávajúci nemá právo odmietnuť ti prevziať reklamáciu.
    Predávajúci nie je povinný dať ti záručný list. Je povinný tak urobiť, iba ak oň požiadaš.

    Niečo o reklamáciách je aj tu:
    http://www.pravaspotrebitela.sk/inde...hures&itemid=9
    Nesúhlasím s tebou, ale nebudem sa hádať...

    Napr. na bločku nemusí byť presne špecifikovaný výrobok, napr. výrobné číslo a pod.-takže je ťažko posúdiť,či ide naozaj o ten istý výrobok uvedený na bločku...

    Ja by som reklamáciu bez záručného listu určite neuznal...

    Llívia je offline (nepripojený) Llívia

    Llívia
    Stanislav 1975 Pozri príspevok
    Nesúhlasím s tebou, ale nebudem sa hádať...

    Napr. na bločku nemusí byť presne špecifikovaný výrobok, napr. výrobné číslo a pod.-takže je ťažko posúdiť,či ide naozaj o ten istý výrobok uvedený na bločku...

    Ja by som reklamáciu bez záručného listu určite neuznal...
    A mal by si zle, lebo ja by som sa určite obrátila na SOI
    Čo myslíš, kto z nás dvoch by bol úspešný?
    Kto by platil pokutu?
    To, že má predávajúci nastavenú pokladňu tak, že sám nevie, čo pod kódmi má, je jeho problém.
    (Skús si prečítať to, čo je v tom odkaze. Najmä časť o tom, že záručný list nie je predávajúci povinný dať automaticky. Neviem si predstaviť, ako by mi napr. v takom obchode s oblečením vypisovali ku každému bloku z ERP aj záručný list.)

    andamante je offline (nepripojený) andamante

    andamante
    Llívia Pozri príspevok
    Nie. Predávajúci nemá právo ti odmietnuť prevziať reklamáciu kvôli tomu, že nemáš pôvodný obal.
    (Výnimkou môže byť len predĺžená záruka, t.j. dlhšia než zákonná, kedy si môže stanoviť podmienky, za ktorých táto predĺžená záruka platí, napr. aj ten obal.)
    dakujem velmi pekne za info a za vsetky uzitocne rady :-)

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.