Zavrieť

Porady

Elektrikári ma chceli odpojiť

Na našej stavbe bol odpis elektriny v 10/2010. Neviem prečo, ale elektrikár hodiny neodpísal a faktúru vystavili s odhadom spotreby a vyúčtovali nám cca 300,-- € nedoplatok a aj s novým výmerom na rok 2011, platným od 11/2010 na 40,-€/mesiac.
Samozrejme sme fa reklamovali, prišli opísať, vystavili novú fa s nedoplatkom len 30,-- €, priložili i nový výmer na rok 2011 na 15,- €/mes platný od 12/2010.
Nedoplatok a mesačné platby podľa nového predpisu platíme riadne.
Dnes dobehol elektrikár, že nás ide odpojiť, lebo nemáme zaplatených tých 40,- € za mesiac 11/2010!!! Ale prečo chcú odo mňa platbu za fakturáciu, ktorá bola vyreklamovaná a z ich strany uznaná ako opodstatnená???
A jasné že chcú ďalších 30,- € za výjazd zamestanca.
Tomu sa hovorí služba zákazníkovi??
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ZDENIELA je offline (nepripojený) ZDENIELA

    som kto som ZDENIELA
    Viem, že je to veľa čisiel naraz, ale nad čím sa mám zamyslieť? Čo je nejasné?

    brumteles je offline (nepripojený) brumteles

    brumteles
    Tazko povedat ako to je - to by sme museli vidiet do ich systemu.
    Najlepsie preventivne opatrenie je zriadit si bezplatne konto na pristup cez internet (u ZSE je to www.elektroweb.sk, neviem ako je to u inych dodavatelov) a mozes si pravidelne kontrolovat stav faktur a pripisanych platieb - a ak je nejaka nezrovnalost (nepripisana platba) riesit to hned.
    Plus cez web alebo cez telefon zadavat stav k 1.1. pri zmene cennika - lebo ich odhady su vzdy (aspon u mna to tak vzdy bolo) v neprospech zakaznika (aj ked po reklamacii to dali vzdy do poriadku).

    anonym222 je offline (nepripojený) anonym222

    anonym222
    ZDENIELA, je evidentné, že dodávateľ urobil chybu, preto ti aj uznal reklamáciu. Do času kým sa tak stalo však platil určitý právny stav a ty si mala zálohu za 11-ty mesiac zaplatiť. Nemôžeš prestať platiť, keď si myslíš že dodávateľ urobil chybu. Po vyriešení reklamácie by ti peniaze vrátili, resp. započítali do nových záloh. Tak to funguje aj v iných obchodných vzťahoch.

    ZDENIELA je offline (nepripojený) ZDENIELA

    som kto som ZDENIELA
    Dobre, veď to je všetko v poriadku, ja sa nehádam a chybu si priznávam. Koniec koncov tie peniaze sa mi tam nestratia, veď je to záloha na elektro, ktoré isto miniem...
    Mňa strašne ale strašne nasra.., že sa stalo takéto hlúpe nedorozumenie, a oni sa ku mne chovajú ihneď ako k neplatičovi. To ma fakt uráža. Proste pošlú roboša, aby ma odpojil od elektriny!!! Táto spomínaná prípojka je zriadená na stavbe a viete si možno predstaviť aké problémy mi to spôsobilo.
    Na stavbe práve pracovala firma (samozrejme nie za pár centov)...
    A nakoniec mi naúčtujú ešte aj výjazd toho pracovníka.
    Viem, človek sa učí na vlastných chybách ale všetko je to predsa o ľuďoch...

    anonym222 je offline (nepripojený) anonym222

    anonym222
    Áno, je to hrozné nedorozumenie. Dá sa tomu predísť lepšou komunikáciou, a to z oboch zmluvných strán.
    Na obranu distribútora však musím uviesť, že takýchto odpojení možno majú niekoľko denne a väčšina z nich sú neplatiči. Sem tam sa potom pritrafí aj podobný prípad, ako máš ty.
    Pokús sa s nimi jednať, aby ti aspoň odpustili ten výjazd.

    Viper je offline (nepripojený) Viper

    Viper
    anonym222 Pozri príspevok
    ZDENIELA, je evidentné, že dodávateľ urobil chybu, preto ti aj uznal reklamáciu. Do času kým sa tak stalo však platil určitý právny stav a ty si mala zálohu za 11-ty mesiac zaplatiť. Nemôžeš prestať platiť, keď si myslíš že dodávateľ urobil chybu. Po vyriešení reklamácie by ti peniaze vrátili, resp. započítali do nových záloh. Tak to funguje aj v iných obchodných vzťahoch.
    To nemyslis vazne.Mne minuly rok spravili chybu plynari.
    Pouzivam plyn len na varenie a mesacnu platbu mam 4eura.Prisiel mi nedoplatok 500 eur,lebo mali zle nahodene udaje o odpocte v systeme.Hadam ich nebudem uverovat kvoli niekoho chybe.Hned som im volal nech to opravia.
    Prislo nove vyuctovanie,kde som uz mal preplatok 500 eur a zaroven spravne vycislene vyuctovanie.Nech by skusil niekto prist odpojit plyn.

    bonita je offline (nepripojený) bonita

    na facebooku zalozene stranky: ZOPZ - združenie ochrancov a priateľov zvierat. ...viac bonita
    tomu nechapem -mes. plaba 4 €, tj. 48 rocne zaloha a preplatok z nej 500 eur? Ak to bol len akoze tak napisane, cakala by som za tym smejka.

    Viper je offline (nepripojený) Viper

    Viper
    bonita: spravili zly odpocet na zaklade ktoreho som mal nedoplatok 500eur.
    Opravili vyuctovanie kde mi odratali 500 eur - ja im nedlzim a oni mi nedlzia.
    Dalsi riadok uz bol to spravne vyuctovanie.

    anonym222 je offline (nepripojený) anonym222

    anonym222
    To Viper: Problém Zdeniely je v tom, že kým ona vybavila reklamáciu, už prebehol asi jeden mesiac, pretože dodávateľ elektriny po oprave už pripravil nový rozpis platieb od 12-tého mesiaca, nie od 11-tého. Pri návrhu nového rozpisu už samozrejme zohľadnil, resp. uvažoval už s platbou za 11-tý mesiac, preto boli logicky ďalšie zálohy nižšie. Ak Zdeniela nechcela platiť podľa pôvodného rozpisu ani prvú platbu, mala na to upozorniť dodávateľa a dohodnúť sa na spôsobe ďalšej platby. Keďže sa tak asi nestalo, vznikla jedna nezaplatená záloha, s ktorou bolo počítané pri novom rozpise. A to je ten problém!!

    thyra27 je offline (nepripojený) thyra27

    thyra27
    možno sa mýlim, ale ak chýbala jedna zálohová platba, nemali ju najprv o tom upovedomiť? najmä po tom, že ďalšie mesiace správne platila - bolo zjavné, že to nebolo úmyselné. Elektrárne majú predsa na každého zákazníka nielen adresu (trvalú, aj prechodnú), ale aj telefónne čísla.
    A že tak často a ochotne nechodia odpájať cigáňov, ktorým nemajú čo zobrať - to už elektrárne netrápi? Tam si dokonca ani neúčtujú výjazd, pretože je vopred jasné, že ho nebudú mať ako zaplatiť.

    bubkoch je offline (nepripojený) bubkoch

    bubkoch
    zamysli sa nad tym cely este raz a potom napis ako to v skutocnosti bolo

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.