Zavrieť

Porady

daňové priznanie a študent

Prosim Vas do akej sumy netreba podávať daňové priznanie ak som študent a pracujem na DOBPŠ?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    abel je offline (nepripojený) abel

    abel
    Predpokladám že ti zamestnávateľ príjem vždy zdanil a preto máš daň vysporiadanú, daňové priznanie nemusíš podávať. Ak ti daň nestŕhal z dôvodu, že si mal nezdaniteľnú sumu väčšiu ako zdaniteľný príjem, tiež to máš v poriadku. Len ak by ti strhol počas roka nejakú daň a tvoj príjem za celý rok bol menší ako 87.936.- Sk, tak by som daň. priznanie podala, lebo by som mala preplatok na dani. Predpokladám že si u zamestnávateľa podpísal vyhlásenie.

    Beba je offline (nepripojený) Beba

    Beba
    Ano, je to výhodnejšie, ak si podpísal vyhlásenie.Odpočítateľnú položku máš za celé zdaňovacie obdobie.
    A nezabudni po podaní DP písomne prípadný preplatok vyžiadať od príslušného DÚ, sami Ti ho nepošlú.

    Beba je offline (nepripojený) Beba

    Beba
    Joj, zabudla som, že sú nové tlačivá, nerobila som priznanie FO - naposledy za rok 2003

    denisa.h je offline (nepripojený) denisa.h

    denisa.h