Zavrieť

Porady

Pestovanie plánt

Som totálny začiatočník. Konečne mám záhradu, už aj pokopanú a začala som si sadiť plánty. Kaleráb, paradajky a papriku.
No je to katastrofa. Rastlinky sú tenké a vysoké, také chúdiatká. Dočítala som sa , že aj keď majú dosť svetla, aj vlahy, tak mi budú takéto pretože mám doma teplo. Nemám ich kde inde sadiť. Tak mi nezostáva nič iné, len ich vo vhodnom období vysadiť von, priamo do záhrady.
Je možné si aj v paneláku vypestovať dostatočne silné plánty? A keď tak aký zvoliť postup.
Naposledy upravil arizona : 19.03.11 at 10:58
Usporiadat
avonboy avonboy

avonboy je offline (nepripojený) avonboy

28/185/88:-) este nieco? :-) ...viac
Valčake Pozri príspevok
..veľmi sa mi páči tvoje pestovateľské nadšenie a píšeš,že miluješ kvety, no super na tak mladého chalana...len tak ďalej...
nadsenie? skor vasen:-) uz mi klicia aj kale-kornutovky:-) a teraz sa slnia na slniecku a mohutneju:-)
0 0
deerslayer deerslayer

deerslayer je offline (nepripojený) deerslayer

Keď už...tak nie plánty ale planty alebo plantu (po slovensky priesady)...a nie plántov...ale plánt alebo planty.......
0 0
avonboy avonboy

avonboy je offline (nepripojený) avonboy

28/185/88:-) este nieco? :-) ...viac
my vieme o com je rec:-))
0 0
deerslayer deerslayer

deerslayer je offline (nepripojený) deerslayer

Niektorí tu dávajú slovenčine riadne zabrať
0 0
avonboy avonboy

avonboy je offline (nepripojený) avonboy

28/185/88:-) este nieco? :-) ...viac
deerslayer Pozri príspevok
Niektorí tu dávajú slovenčine riadne zabrať
noo ved ja s tym moji x:-) ale inak sa snazim co najspisovnejsie:-) xixixi
uz iba par dni a moje priesadky baklazanu uz budu klicit:-) jupi
ozaj nevies kedy budem moct pridavat fotky?
0 0
arizona arizona

arizona je offline (nepripojený) arizona

avonboy Pozri príspevok
noo ved ja s tym moji x:-) ale inak sa snazim co najspisovnejsie:-) xixixi
uz iba par dni a moje priesadky baklazanu uz budu klicit:-) jupi
ozaj nevies kedy budem moct pridavat fotky?