Zavrieť

Porady

Reklamacia notebooku Asus k50ij

Cawte

Takže ja sa chcem len opytať taku jednoduchu otazku že čo mam robit ked som kupil notebook Asus k50ij od hej.sk asi pred 1,5 rokom. Mal som tam tayk problem. ze by na obrazovke behali take ciary proste grafika mi blbla..
.

Takže po tych temám som sa rozhodol pre reklamaciu.Notebook mi zreklamovali po 30 dnoch. isiel uz bez problemov ale asi po dvoch tyzdno pouzivania znova ten isty problem .behaju mi stale ciary po obrazovke.proste grafika a hocikedy sa mi vypne a zapne.. Ja neviem čo s tym robili ked to poriadne nespraivli že varj tam bola menena cela doska s integrovanou grafikou.. Nemožem žiadať teraz vymenu tovaru ? alebo aka je tetraz možnosť ? Ďakujem za odpoveď.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Lukáš Šiška Pozri príspevok
    ciže to mam zase dať reklamovať ? zase čakať mesiac na notebooku.to je hrozne niečo ..to nevedia spravit .zase platit postovne a tak

    Mam len jednu možnosť ? Zase Reklamcia ?
    neviem, ako si riesil reklamaciu,ale asusu sa neplati nic,ani postovne ak je NB v zaruke.
    Tu mas link http://www.servis-asus.cz/
    Najdes tam ako postupovat.
    Dohodni sa o reklamacii priamo s asusom,ak jednas "naokolo" cez predajcu, tak to dlho trva,pokym sa ti NB vrati spat.Priamo cez servist to trva cca 7-10dni.

    Inak, mne sa tiez raz stalo, ze kurier mi pri prineseni NB pytal peniaze (vyse 300sk). ked som mu povedala,ze zavolam do Asusu,ako to je mozne, tak zrazu sa ospravedlnoval, ze sa pomylil. Takze si skontoluj doklady ,ci si nahodou sofer neprivyrobil...

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Lukáš Šiška Pozri príspevok
    Dakujem všetkym za radu.. pojdem priamo cez asus.doteraz som to reklamoval cez predajcu na internete cez Hej.sk.. dakujem ..


    A este jedna otazka:

    Ako pozeram tu stranku tak to je len ceska republika.. ja som zo slovenska cize ako by som to spravil ?
    Asus ma v Cechach servis aj pre SK.
    Pokyny najdes na ich stranke. Musis vypisat ten ich dotaznik na objednanie prepravy. Prepravna sluzba Ti ho na zaklade toho vyzdvihne na adrese,kde si urcis.

    newmi je offline (nepripojený) newmi

    newmi
    znovu do servisu a rovnaka chyba (vada) sa musi opakvoat 3x az potom je mozna vymena tovaru alebo vratenie penazi.

    newmi je offline (nepripojený) newmi

    newmi
    no da sa to dat do opravy, do servisu na vlastne naklady ale nevidim dovov preco to robit ked je notebook este v zaruke. Tiez by sa muselo cakat.
    ciže to mam zase dať reklamovať ? zase čakať mesiac na notebooku.to je hrozne niečo ..to nevedia spravit .zase platit postovne a tak

    Mam len jednu možnosť ? Zase Reklamcia ?

    Taci je offline (nepripojený) Taci

    Taci
    Lukáš Šiška Pozri príspevok
    ciže to mam zase dať reklamovať ? zase čakať mesiac na notebooku.to je hrozne niečo ..to nevedia spravit .zase platit postovne a tak

    Mam len jednu možnosť ? Zase Reklamcia ?
    prečo platíš poštovné???
    pre notebooky Asus predsa chodí kuriér a takisto ich prinesie opravené domov...

    salvosko je offline (nepripojený) salvosko

    salvosko
    Zarucne opravy riesi priamo ASUS a je jedno odkial to kupis. Na tej linke co tu bola to treba zaregistrovat. oprava trva cca tyzden (a to neslo o jeden notebook) a neplati sa nic. Potvrdzujem.
    Dakujem všetkym za radu.. pojdem priamo cez asus.doteraz som to reklamoval cez predajcu na internete cez Hej.sk.. dakujem ..


    A este jedna otazka:

    Ako pozeram tu stranku tak to je len ceska republika.. ja som zo slovenska cize ako by som to spravil ?

    salvosko je offline (nepripojený) salvosko

    salvosko
    Stačí čítať ... všetko to majú na stránke napísané a sú tam aj telefónne čísla kam zavolať v prípade otázok.
    Ešte jednu otazku mám:

    Ked som kupil ten notebook bez OS a ted tam mam nahodeny OS WINDOWS 7 ale je to nelegalny ale funguje bez problemov ziadny naznak nepravosti neni tak mozu mi to zistit alebo co mam spravit mam dat prec windows ?
    Dakujem za odpoved

    chrobak1 je offline (nepripojený) chrobak1

    chrobak1
    aj keby zistily oni do toho siahat nemozu. Na operacny system sa nevztahuje ziadna zaruka ani nic, takze ich problem je len hardware

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Lukáš Šiška Pozri príspevok
    Ešte jednu otazku mám:

    Ked som kupil ten notebook bez OS a ted tam mam nahodeny OS WINDOWS 7 ale je to nelegalny ale funguje bez problemov ziadny naznak nepravosti neni tak mozu mi to zistit alebo co mam spravit mam dat prec windows ?
    Dakujem za odpoved
    Servis asi nema zaujem zistovat, ci mas OS na cierno. Ale mozu nevedomky dat stiahnut napr. aktualizacie, a...
    Ja osobne by som sa bala dat do servisu PC s nelegalnym OS,nikdy nevies...

    Reco je offline (nepripojený) Reco

    Reco
    Vyuzijem tuto temu. Mam ten isty model ntb a uz ide na reklamacku tretikrat. Riesil som to priamo s ASUS centrom, prve 2 museli vymenit mechaniku teraz mi odisiel sluchatkovy vystup, cize zavada je ina. Otazka znie, ci mam narok na odstupenie od zmluvy napriklad? Tento krat to musim riesit s predajcom, vsetky doklady aj reklamacne mam a zaruku mam este 2 mesiace. Kedze je to uz tretikrat, dost ma to hneva a radsej by som ho vymenil.
    Dakujem za odpoved

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    Niečo je aj v archíve Porady: http://www.porada.sk/archive/index.php/t-147101.html
    a
    http://www.pravaspotrebitela.sk/inde...hures&itemid=9
    bod 4
    Predávajúci alebo ním poverený pracovník by mal o reklamácii rozhodnúť ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ rovnaké práva, akoby išlo o vadu, ktorú nemožno odstrániť. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave (v zmysle judikatúry sa za takú považuje spravidla vec, u ktorej sa vyskytla taká istá vada po jej aspoň dvoch predchádzajúcich opravách) alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať (posúdenie tejto otázky závisí na okolnostiach konkrétneho prípadu).

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.