Zavrieť

Porady

Reklamácia a náhrada nákladov za opakované navštívenie servisu

Chcem Vas poprosit o radu.

Reklamovali sme vysavac v tomto poradi:
1. Zavolali sme do eshopu kde nam dali vybrat bud to zanesieme vysavac do servisneho strediska, alebo im ho posleme
2. Zaniesli sme autom vysavac 20 km od nas do servisneho strediska
3. Pan v servisnom stredisku vysavac s hadicou prijal ale vzhladom k tomu ze zarucny list nebol potvrdeny ziadal o jeho dodatocne dorucenie.
4 Kontaktovali sme eshop kde nas informovali aby sme im zarucny list poslali a oni nam ho obratom poslu
5. Nasledne sme autom zaviezli zarucny list do servisneho strediska. Pracovnik nas informoval, ze suciastka mu prisla a ze to bude na druhy den hotove.
6. Prisli sme asi po dvoch tyzdnoch a pracovnik nas infomoval ze este to ma inu zavadu. Ale ze mu uz suciastka prisla, ze to ide opravovat.
7. Prisli sme o 2 tyzdne. Servisne stredisko bolo zatvorene z dovodu dovolenky.
8. Prisli sme o 2 tyzdne. Servisne stredisko zatvorene cely tyzden z dovodu cerpania dovolenky.
9. Prisli sme na dalsi tyzden. Pan nam vydal vysavac, ale ze po vysledok reklamacie si mame prist na dalsi den. Pana som informoval, ze v ziadnom pripade, nech nam to posle postou.
10. Po prichode domov sme zistili ze nam servisne stredisko nevydalo hadicu.
11. Volame panovi a slubil nam ze nam hadicu najneskor buduci tyzden doruci. Samozrejme nedorucil.

Momentalne sa rozhodujeme co dalej. Reklamacia sa vybavuje 2 a pol mesiaca a uz stracame trpezlivost.


Chcem sa spytat. Chceme si uplatnit naklady potrebne na vybavenie reklamacie, zahrna to aj pripad ze sme prisli do servisneho strediska a mali dovolenku? Pripadne by som Vas prosil z postupu ktory uvadzam, ktore naklady si mozeme uplatnit. Vzdy sme isli autom 20km.

Dakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Reklamácia a náhrada nákladov za opakované navštívenie servisu

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.